کیاآپ کے بال بھی ٹائیفایڈکےبعد جھڑرہے ہیں؟

Reading Time: 3 minutes

دنیامیں بہت سی ایسی بیماریاں ہیں جن کےبارے میں ہم نہیں جانتے،پچھلی دہائیوں میں ایسی بیماریاں تھیں جن کی وجہ سے ہم آسانی سےزندگی کھوسکتے تھے۔تب ویکسین اورعلاج موجود نہیں تھے۔اگرکوئی شخص بیمارہوجاتاتھاتولوگ ٹھیک ہونےکی امیدچھوڑدیتے تھے۔اسی طرح ٹائیفایڈبھی انہی بیماریوں میں سے ایک ہے۔نوے کی ابتدااوروسط میں جب کسی کو ٹائیفایڈ ہوجاتاتھاتولو گ سمجھتے تھے کہ اس کوالوداع کہنےکاوقت آگیاہے۔ٹائیفایڈاتنامہلک نہیں کیونکہ اب بہت سی ویکسین موجود ہیں،لیکن اتنا پریشان کن ہوسکتا ہے جتنا کبھی پہلے تھا۔
اگرآپ جانناچاہتےہیں کہ ٹائیفایڈکیاہےاوراس کی کیا پچیدگیاں ہیں تواس کے لئے یہ مضمون پڑھیں۔

ٹائیفایڈکیاہے؟

ٹائیفائڈ ایک بخار ہے جو سنگین بیکٹیریل انفیکشن کے نتیجے میں ہوتا ہے،یہ بیکٹیریل انفیکشن آلودہ پانی اور کھانے کے ذریعہ پھیلتا ہے۔ ٹائیفائڈ میں نہ صرف تیز بخارہوتا ہے بلکہ پیٹ میں شدید درد ، سر درد ، اور بھوک میں کمی بھی لاتا ہے۔

یہ انفیکشن پہلے مہلک سمجھا جاتا تھا لیکن اب اس کا علاج مختلف اینٹی بائیوٹک دوائیوں کے ذریعے کیا جاسکتا ہے۔ مناسب علاج سے زیادہ تر لوگ بہت جلدٹھیک ہو جاتے ہیں۔ دوسری طرف اگر اس حالت کا علاج نہ کیا جائے تو یہ جان لیوا پیچیدگیاں پیدا کرسکتا ہے۔مزید یہ کہ ،بالوں کاجھڑنابھی ٹائیفایڈسےوابستہ ہے بالوں کا گرنا جو ٹائیفائیڈ سے متعلق ہے ناقابل تلافی ہے لیکن اگر بیماری کے بعد مناسب غذا اور بالوں کی دیکھ بھال کے ساتھ اس کا علاج کیا جائے تو بال صحت منداورگھنے ہوسکتے ہیں۔

ٹائیفایڈمیں کیاہوتاہے؟

ٹائیفائڈ خود ایک بہت پریشان کن حالت ہے لیکن اس میں تیز بخار کے علاوہ جو ہوتا ہے وہی ہمیں سب سےزیادہ پریشان کرتا ہے۔ مزید برآں ٹائیفائیڈ کے وقت جو دوائیں آپ کو دی جاتی ہیں وہ ہمیں بہت سارے دیگر مسائل سے دوچار کردیتی ہیں جو فوری طور پر قابل علاج نہیں ہیں۔

ٹائیفایڈ میں مبتلا ہونے کے بعد کیا ہوتا ہے؟

ٹائیفائیڈ بخار کے وقت زیادہ تر مریض اسہال کا سامنا کرنا شروع کردیتے ہیں۔ یہ جراثیم کو باہر نکالتا ہے بلکہ اس سے ضروری غذائی اجزابھی ختم ہوجاتے ہیں جو ہمیں توانائی فراہم کرتے ہیں۔
ٹائیفایڈکی بڑی علامت 105ایف بخارہے،یہ کم اور تیز بھی ہوتا ہے۔ –
مستقل سر درد –
حد سے زیادہ کمزوری اور تھکاوٹ کا سامنا کرنا –
ضرورت سے زیادہ پسینہ آنا –
خشک کھانسی / خشک حلق –
فوری وزن میں کمی اور بھوک میں کمی –
جلد کی جلن –
مریض کا پیٹ کا علاقہ سوجھ جاتاہے –
ر مریض ہوش کھو دیتا ہے –
آنکھوں سے بوکھلاہٹ، ٹائیفایڈ اسٹیٹ کے نام سے بھی جانا جاتا ہے –
اس کے علاوہ ، اگر مناسب طریقے سےمریض کو نہ دیکھاجائے تو جان لیوا پیچیدگیاں ہوتی ہیں۔
اگر کسی شخص کو مناسب طریقے سےنہ دیکھاجائے یا وہ علامات کو نظرانداز کرتا ہے تو وہ بخار ختم ہونے کے دو ہفتوں بعد پھرواپس آجاتا ہے۔

کیاآپ کےبال بھی جھڑ رہے ہیں؟

ٹائیفائیڈ کے وقت ، ڈاکٹر بہت سارے اینٹی بائیوٹکس لکھتے ہیں جو ہماری آنت سے نقصان دہ بیکٹیریا نکالنے کے لئے استعمال ہوتے ہیں۔ اسہال کا جو مریض ٹائیفائیڈ کے دوران تجربہ کرتا ہے وہ تمام ضروری غذائی اجزاء نکالتا ہے جو بالوں کی نشوونما کے لئےضروری ہیں۔ لہذا ، یہ ایک عام بات ہے جو ٹائیفایڈ کے مریضوں میں دیکھی گئی ہےایسا صرف آپ کےساتھ ہی نہیں ہوا۔میں نےاپنے80فیصدبالوں کو ٹائیفایڈ کی وجہ سے کھودیا بعد میں احساس ہوا کہ مجھے کسی ڈرمیٹولوجسٹ سے رجوع کرناچایئےتھا۔
ٹائیفائڈ کے دوران جو مسئلہ ہم اپنے آنتوں کے راستے میں محسوس کرتے ہیں اس میں وٹامنز خارج ہوجاتے ہیں جس میں بائیوٹن بھی شامل ہوتا ہے۔ بائیوٹن ایک ایسا جزو ہے جو بالوں کی افزائش اور ہمارے بالوں کی لمبائی کے لئےبہت اہم ہے۔ یہ ماہر امراض جلدآپ کو تجویز کرتا ہےکہ آپ ٹائیفائیڈ کے بعد ملٹی وٹامن گولیاں فوری طور پر کھانی شروع کردیں۔

ٹائیفایڈکےبعد بالوں کی صحت کا خیال کیسے رکھیں؟

ٹائیفائڈکے بعد ہم آسان طریقوں سے اپنے بالوں کی صحت برقرار رکھ سکتے ہیں۔ٹائیفایڈ سے صحت یاب ہونے کے بعد بہت سے لوگ کمزوری محسوس کرتے ہیں لیکن ہم مناسب علاج اور غذاسےصحت یاب ہوسکتے ہیں۔ہم کن طریقوں سے بالوں کی اچھی نشوونما کرسکتے ہیں وہ مندرجہ ذیل ہیں؛

بہترغذاکھائیں

ٹائیفایڈ سےصحت یاب ہونے کے بعد ضروری ہے کہ ہم ایسی غذا کا استعمال کریں کو غذائی اجزااور منرلز سے بھرپور ہواور وہ ہمیں کھوئی ہوئی توانائی فراہم کرسکے اس کے لئے ہم سبز پتوں والی سبزی۔جوسز،کینو،لیموں،دہی اور انڈوں کااستعمال کرسکتے ہیں جو ہماری صحت کے لئے بہت ضروری ہیں۔

بالوں کے لئے تیل

جوشخص ٹائیفایڈسے صحت یاب ہوتا ہےاس کے لیےبالوں کی دیکھ بھال بہت ضروری ہے،کھانے کےئ ساتھ ساتھ ہمیں تیل کا بھی استعمال کرنا چاہیے نہانے سے پہلے،ناریل کا تیل،کیسٹرآئل اور تل کا تیل کی مالش کرنی چاہیے۔

ہیرماسک کا استعمال

ہیرماسک ہفتےمیں دوبار لگانا چاہیے یہ آپ کے بالوں کی صفائی اورنشوونما کے لئے بہترین ہے،انڈے،زیتون کا تیل،کیسٹرآئل ،گوزبیری،کیمومائل اور سبزچائے ملاکر ماسک بنایا جاتا ہےبالوں کو شیمپوکرنے سے پہلے ہی ایک سے دو گھنٹے بالوں میں ضرور رکھیں۔
اگرآپ اپنے بالوں کی وجہ سے مزید پریشان ہیں تو آپ بہترین ڈرمیٹولوجسٹ سے گھر بیٹھے مرہم۔پی۔کے کی ویب سائٹ سے ایک فون کال سے ڈاکٹر کی اپائنمنٹ حاصل کرسکتے ہیں اس کے علاوہ وڈیوکال یا اس نمبر پر 03111222398 ہر آن لائن کنسلٹیشن لے سکتے ہیں.

The following two tabs change content below.

Leave a Comment