(8 Healthy Foods to Prevent Obesity) موٹاپا کم کرنے والی 8 غذائیں

8 Healthy Foods to Prevent Obesity
Reading Time: 3 minutes

موٹاپا دنیا کے طول و عرض میں ایک وبا کی صورت میں پھیل گیا ہے اور اس کی بڑی وجہ غیر صحت مندانہ طرز زندگی اور خراب غذائی عادات ہیں۔ قدرتی غذاؤں سے دوری اور بازاری اشیأ پر بڑھتا پوا انحصار بھی موٹاپے میں اضافے کی وجہ ہے۔ تن آسانی اور سہولتوں کی فراوانی کا نتیجہ ہائی بلڈ پریشر، شوگر، جوڑوں کے درد، امراض قلب اور کولیسٹرول کی صورت میں نکلا ہے۔

موٹاپے میں جسم میں ضرورت سے ذیادہ چربی جمع ہو جاتی ہے۔ مردوں کی نسبت خواتین اس کا زیادہ شکار نظر آتی ہیں۔ موٹاپا موروثی طور پر بھی منتقل ہو سکتا ہے اس کے علاوہ وہ لوگ جو بہت زیادہ آرام طلب ہوتے ہیں, سیر یا ورزش کے قریب بھی نہیں جاتے اور روغنی غذائیں زیادہ کھاتے ہیں ان میں بھی موٹاپے کی شکایات عام ہیں۔ آرام پسندی اور حرکت نہ کرنے کے باعث جسم فالتو چربی جلا نہیں پاتا اور یہ جسم میں جمع ہونے لگتی ہے۔ جب آپ اپنی جسمانی ضرورت سے زیادہ حراروں کا استعمال کرتے ہیں اور اضافی حراروں کو جلانے کا بھی بندوبست نہیں کرتے تو اس کا نتیجہ وزن میں اضافے اور موٹاپے کی صورت میں نکلتا ہے۔ غذا کھانے کا مقصد صحت کو برقرار رکھنا اور بھوک مٹانا ہے نہ کہ بسیار خوری سے چربی بڑھانا۔

موٹاپے کا علاج کھانا پینا چھوڑنے میں مضمر نہیں ہے بلکہ اعتدال اپنا نے میں ہے۔ غلط غذائی طریقوں پر مبنی ڈائیٹنگ سے چہرہ بے رونق ہو جاتا ہے، خون کی کمی ہو جاتی ہے اور دیگر کئی امراض بھی جنم لینے لگتے ہیں۔ آپ روزانہ صحت بخش غذائیں کھائیں۔ وہ غذائیں ضرورت کے مطابق کھائیں جن میں چربی بڑھانے کی صلاحیت زیادہ ہے اور ان کے مقابلے میں وہ غذائیں ذیادہ کھائیں جو چربی تحلیل کرنے کے عمل کو تیز کرتی ہیں۔

Related: 5 Tips How To Lose Weight In Middle Age And Beyond

ذیل میں ایسی چند غذاؤں کا ذکر کیا جا رہا ہے جو موٹاپا کم کرنے میں فائدہ مند ہیں۔

دہی

ناشتے میں دہی کا استعمال کریں۔ تحقیق سے ثابت ہوا ہے کہ ناشتے میں بغیر شکر کے دہی کا استعمال وزن میں کمی کا باعث بن سکتا ہے۔

چکوترا

چکوترا حیاتین ج سے بھر پور ہے۔ یہ جسم میں چربی جمع ہونے کے عمل کو روکتا ہے اور انسولین کی سطح کو کم رکھتا ہے۔

چکوترا چربی کے خلاف مزاحمت کرنے والی منفرد کیمیائی خصوصیات کا حامل پھل ہے جن کی وجہ سے موٹاپا کم کرنے میں اس کا استعمال کیا جاتا ہے۔ اس کے استعمال سے موٹاپے کم کرنے والی ادویات بھی تیار کی جاتی ہیں لیکن قدرتی شکل میں اس کا استعمال بہترین ہے

گوبھی

گوبھی میں نشاستہ یا کاربوہائیڈریٹ نہیں پائے جاتے جس کے باعث یہ موٹاپا کم کرنے میں مدد گار ہے۔ اسے کئی طرح سے استعمال کیا جا سکتا ہے ۔ اعتدا ل کے ساتھ اس کو خوراک میں شامل کرنا وزن گھٹانے میں مفید ہے۔

اخروٹ

جدید تحقیق کے مطابق اخروٹ کھانے سے کولیسٹرول میں کمی واقع ہو جاتی ہے۔ اس کے علاوہ یہ کولیسٹرول کی سطح کو متوازن بھی رکھتا ہے اور موٹاپے میں کمی کے لیے اس کو غذا میں شامل کیا جانا چاہیے۔

جو

جو کا دلیہ کولیسٹرول کو بڑھنے نہیں دیتا اور اس میں موجود ریشہ نہ صرف چربی کو تحلیل کرنے میں مدد دیتا ہے بلکہ ہضم و جذب کی کارکردگی میں بھی اضافہ کرتا ہے۔ جو کے دلیے کا ناشتے میں استعمال موٹاپے سے نجات کے لیے اکسیر ہے۔

دالیں

دالیں پروٹین کا اہم ذریعہ ہیں اورموٹاپا کم کرنے میں مفید ہیں۔ دالوں کا مناسب استعمال کولیسٹرول اور ہائی بلڈپریشر میں کمی کا باعث ہے ۔ موٹاپا کم کرنے والی غذاؤں میں دالوں کا استعمال بہترین ہے۔

زیتون کا تیل

زیتون کا تیل کھانے سے وزن کم ہوتا ہے کیونکہ یہ جسم میں چربی جمع نہیں ہونے دیتا۔ تحقیق کے مطابق یہ موٹاپا کم کرنے والی غذاؤں میں سرفہرست ہے۔

سبز چائے

ماہرین کی رائے میں سبز چائے وزن نہیں بڑھاتی۔ چربی کو تحلیل کرنے اور غذا میں شامل گلوکوز سے توانائی خارج کرنے میں مفید ہے۔ نیز یہ ہضم و جذب کی کارکردگی پر بھی مثبت اثرات مرتب کرتی ہے۔

Share This:

The following two tabs change content below.
Sehrish
She is pharmacist by profession and has worked with several health care setups.She began her career as health and lifestyle writer.She is adept in writing and editing informative articles for both consumer and scientific audiences,as well as patient education materials.

3 Comments to (8 Healthy Foods to Prevent Obesity) موٹاپا کم کرنے والی 8 غذائیں