پرسکون نیند کے لیے حیران کن تدابیر

Healthy Lifestyle
sleep - marham
Reading Time: 3 minutes

اچھی صحت کے لئے اچھی نیند بے حد ضروری ہے۔ اگر آپ رات بھر پُر سکون نیند نہیں سوتے تو ااگلی صبح ٹھیک سے کام بھی نہیں کر پائے گے۔ اگر آپ کو رات کی نیند میں دشواری ہے تو یہ آرٹیکل آپ کے لئے بے حد مفید ہے۔ ساری رات بے چین رہنے سے انسان دیگر بیماریوں کا شکار بھی ہو جاتا ہے۔ اس کے علاوہ سماغی بیماریوں کا بھی خدشہ ہوتا ہے۔ اگر آپ کسی دماغی بیماری کا شکار ہیں تو اسلام آباد کے بہترین نیورولوجسٹ یا پاکستان کے کسی بھی ڈاکٹر سے آج ہی مرہم کے ذریعے اپُنٹمنٹ بُک کروا سکتے ہیں۔

رات کوکم کھانا۔

جو لوگ رات کو ذیادہ کھانا کھا کر سوتے ہیں ان کو سونے میں دشواری ہوتی ہے۔ حدیث مبارکہ میں بھی ارشاد ہے کہ رات کوآدھی روٹی کھا کے سویا جائے۔ اس سے انسان بہت سی بیماریوں سے بچ سکتا ہے۔ ایک صحت مند انسان کی سب سے اچھی عادت یہی ہے کہ وہ دن میں اچھا ناشتہ کرتا ہے اور رات کو آدھی روٹی کھا کہ سوتا ہے۔

ٹی وی اور ٹیکنالوجی کا کم استعمال۔

sleep - marham

ٹی وی اور ٹیکنالوجی کا کم استعمال کر نا انسانی صحت کے لئے بہت ضروری ہے۔ ہمارا دماغ اکثر اسی لئے سکون میں نہیں رہتا کیونکہ آج کل ٹیکنالوجی کا استعمال بڑھتا جا رہا ہے۔ یہ نا صرف دماغ کو اثر کرتا ہے بلکہ نظر پر بھی اثرانداز ہوتا ہے۔ روز سونے سے ایک گھنٹہ یا آدھا گھنٹہ پہلے ٹی وی اور موبائل کا استعمال ختم کردینا چاہیے۔

بھوکا پیٹ نا سویا جائے۔

sleep - marham

بلکل بھوکا پیٹ سونے سے بھی نیند میں خرابی آتی ہے۔ پرُسکون نیند کے لئے کھانا کھا کے سونا ضروری ہے۔ خواہ یہ ایک گلاس دودھ ہی کیوں نا ہو۔ اکثر لوگوں کو بنا کھانے کے نیند ہی نہیں آتی ہے۔ اور اگر آ بھی جائے تو یہ نیند پُر سکون نہیں ہوتی ۔ اس کے علاوہ اگر آپ کسی دماغی بیماری کا شکار ہیں تو اسلام آباد کے بہترین نیورولوجسٹ یا پاکستان کے کسی بھی ڈاکٹر سے آج ہی مرہم کے ذریعے اپُنٹمنٹ بُک کروا سکتے ہیں۔

بہت دیر سے نا سویا جائے۔

ذیادہ دیر سے سونے کی عادت بہت نقصان دہ ہو سکتی ہے۔ اس عادت کو ختم کر کہ آپ پُر سکون نیند حاصل کر سکتے ہیں۔ آج کل دیر رات تک جاگنے کی عادت بہت عام ہے۔ اس عادت کی وجہ سے صبح دیر سے جاگنا اور بے شمار بیماریوں کا سامنہ رہتا ہے۔ اگر آپ واقعہ پُرسکون نیند چاہتے ہیں توکچھ اچھی عادات اپنا کے اپنی نیند اور صحت کو اچھا بنایا جا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ اگر آپ کسی دماغی بیماری کا شکار ہیں تو اسلام آباد کے بہترین نیورولوجسٹ یا پاکستان کے کسی بھی ڈاکٹر سے آج ہی مرہم کے ذریعے       اپُنٹمنٹ بُک کروا سکتے ہیں۔

Few Most Popular Neurologists:

Share This:

The following two tabs change content below.
Fahad Salman
He is a young student understanding life and its gifts in every moment. An activist by heart, he pursues to push things forward by his honest written expressions. He writes content for Pakistan’s most trusted patient's network – MARHAM to lighten up lives by writing on burning health issues. He wants to be remembered as an infinite learner and a real contributor.