Dermatologist - ماہر امراض جلد
MBBS, MD Dermatology
Consultant
12 Reviews5 Yrs Experience
what is the best treatment for hair thinning?
Posted 18 hours ago
اسلام علیکم Ms. I'm facing this dry scalp issue since 3-4 years, sometimes it get worse all over head & beard. But now my hairs getting thin & hair fall starts. I have used many oils, house remedies, tonics & shampoo...
Posted 1 day ago
Mujhy full body py specially kamar aur bazu py acne hui hai fungal aur bht irritating hai continously itching start hoti hai aur runny ka nam nhi leti tqreeban 12 days ho gaye hain بڑھتی جا rhi kam nhi ho rhi aur boht takleef dy rh...
Posted 1 day ago
Sudden breakouts, redness and bumps and texture
Posted 1 day ago
Yah pair mein yah nishan aaya hai Lekin yah harsh bhi karta hai aur iska time ho gaya hai abhi tak Sahi Nahin ho raha hai
Posted 1 day ago
Assalam o alaikum doctor mujy severe hairfall ho raha h since 6 months starting mein ye halka halka tha but ab bohat ziyada hairfall ho raha h I even change shampoo but still no affects.. Kindly doctor Koi solution dy. Thank you.
Posted 5 days ago
Doctor, mere face, neck aur body ke jo parts dhoop mein exposed rehte hain woh kapron ke andar wali skin ke muqable mein kaafi dark/black ho gaye hain. Main outdoor kaam karta hoon aur roz dhoop mein rehta hoon. Kya ye sun tanning/h...
Posted 1 week ago
Mere dari main alopecia areata hai 6 saal ho gaye kenacort injection lagnte hei week main baal aa jate hain phir koei 7 se 8 month bad phir chote chote spot bana start ho jate hain es ka koei complete
Posted 1 week ago
Mere face par acne ke khaddy or dhabbay hain jo kareeb 3 saal se hain. Maine kch month pehly prp karwai thi 2 sessions . Kya laser ya chemical peel se theek ho jayenge? Treatment ki fees kitni hogi?
Posted 1 week ago
my wife has melasma on face .from 12 years , she used sun block. hydroquinone ointment ,and face ointment but problem still persist any guidance thanks.
Posted 1 week ago