November 2025 me mera C-section howa tha. Stitches ki waja se mera abdomen swell horha tha but phir slow slow mera pait bahir aata gya or abhi almost aisy horha hai jaisy 5 6 months ka baby ho belly me utna bharh gya hai.. kindly mj...
Mra weight 65 ha age 25 ha mai bht pryshan hn zyda kch khati b ni hn but weight asy ha pregnancy abi ni hui 6 month shadi ko huy yun feel hta ha pait pa zyda fat ha mai 10 kg weight loss krna chahti hn
apple cider vinegar kya weight loss k acha hy kon sa brand ka acha hy koi side effect tu ni hoty lene se
main weight loss k liye chia seed with lemon k sath le rhi thi subha nashty se 30 phely tu meray weight kam hone baje barh gaya increase hogaya phir main ne meethi dana ka paani lena shuru kar dia per methi dana pani peene se face p...
Im a 28yr old female Which vitamin should i be taking to fulfill my daily need My diet doesn’t include much of the vegetables, beef and mutton. Kindly suggest an affordable and effective brand from Pakistan
Meri age 25 Hy iron level 30 Aya supplement ly rhi ho meri shadi Hy 6 month BD kfi time sy unhealthy diet kya mai collagen supplement ly skti ho aur kon sa
Delivery ko 3 month hogae weight kum karna hai koi medicine koi Herbal tea batae
Mera weight 74 kg hy or muja 65 Karna hy kia doctor rubina k weight lose solution ly sakty hu ya kui tablet hy
I wanna gain weight 5 to 6 kg _now I have 49 kg weight ,I need a diet plan for it ,can you help me in it !?I feel low ,tiredness.
Inspite of diet and excersise i am facing a lot of problems in loosing weight . Need a consultation. If you could guide me with your location of your clinic
my weight is increasing I want to loose my weight but I am stomach patient
i want lose the weight from 60kg to 40kg. my hieght us 5.3 feet . my age is 30 years
Want loss my wheigth, abi tak ilaj nahi kia
I want to lose my weight and fat burn I want slim body
evion capsule zeyada effective hun gen , skin or gut k Leye ya omega 3 from fish oil .??
I am underweight. I want to increase my chest only. Kindly suggest me some exercises or diet so I can follow. should I join gym? I need your advice. thank you.