Questions Asked From Psychologists

Post Question

Get Affordable Care from Psychologist

Psychologist

Social Anxiety

I'm suffering from social anxiety since long time I just want to get rid of it permanently not temporarily Anyone plz???

Psychologist

Mental Health

I always feel negativity and overthinking, unmotivated and tired all the time. Should I consult with Psychologists or Psychiatrist?

Psychologist

Gussa

muje gussa boht ata hai?? Aur mujhe sans pholna hearing prob thakawat kamzori thori bechaini Aur bhe kuch the mene ek ent ko dikhaya unho ne muje kaha ke apka ear ok hai baki nose ka thora problem aur tsh ki test likh ke di wo mene...

Psychologist

Anger Management

mujhe ghusa bht ata hai short period 15 se 30 mint,bad me bht bura feel hota aur mafi mangni prti ghuse k time mje pta hota k mein ghlt kr raha lkn phr b control ni hota jitna b control kr lun late to ho skta lkn khtm nai,ghusa nik...

Psychologist

Dimagh Be Zor Sa Rehna Kisi Chez Ka Focus Ni Rehna Tori Se Chez Me Kafi Force Lagana

dimagh be zor sa rehna kisi chez ka focus ni rehna tori se chez me kafi force lagana kabi apne oper khana girana ya pani jese sab auto ho gaya ho samaj ni ati loss of balance b hona jaha jana wahi let jana kia ye muje covid ho sakta...

Psychologist

Aslamualikum Main Kahin Rat Nai Rah Pata Ghar Ky Ilawa Mujay Lagta Hy Ky Meri Tbyat Kharab Hojaye Gi

aslamualikum main kahin rat nai rah pata ghar ky ilawa mujay lagta hy Meri tbyat kharab hojaye gi shaid koi nafsyati masla hy aur agr room bnd ho to Mera sans rukny lagta hy aur koi mdcn v nai ly sakta lagta hy react karjaye gi iska...

Psychologist

Psychological Problem

meri tabiyat kharab rhti hr waqt preshan or dari dari si halank koi family issue study koi issue nhi h lekin life k Bary my perspective buht ghalat kabi jldi neend ati to kabhi ati nhi h mujhy Yh masla 2019-2020my raha lekin tab me...

Psychologist

Severe Anxiety

i have visited a few psychologist and i explained them how i feel. Heavy chest, severe pain in chest, excess salvation that causes difficulty in speaking, my stomach is always disturbed. they think counselling sessions will help me...

Psychologist

Social Anxiety

mujhy aik mah hugya hai hujoom wali jagaho se ghabraht huti hai iska hal bata de

UP TO 40% OFF

Consult with Top PMDC Verified Doctors & Get Upto 40% Discount on Lab Tests

Accurate reports. Trusted labs. Across Pakistan.

Book Lab Tests
PMDC VERIFIED

Consult PMDC Verified Top Psychologist Across Pakistan

Expert specialists. Trusted clinics. Real patient reviews.

Find top Psychologist