Meri CHOTI sister Jo KY bas Nursing ki student hy or Kafi bright student hy apni class mein top karny wali Lekin jab usky exams atay haen woh boht roti hy or kehti hy uska dill band honay Laga hy or marny ka dill karta hy Boht roti...
sir me apki patient hn mujhe h pylori positive Aya h me antibiotics le rhi hn 2 din se per ab mujhe sans ki trha mehsos ho rha h aur hath pair thande ho rhe h aur current ki trha feel ho rha h medicine ln ya skip krdn
Yah pair mein yah nishan aaya hai Lekin yah harsh bhi karta hai aur iska time ho gaya hai abhi tak Sahi Nahin ho raha hai
Mujha depression anxiety or stress ha last 3 years sa es sa struggle kr rha hun differnent symtoms hoty hn her time but ma chahta hun ma esko apni life routine sa or councelling sa thek krun na ka medicines sa doctor appoinment book...
اسلام علیکم Ms. I'm facing this dry scalp issue since 3-4 years, sometimes it get worse all over head & beard. But now my hairs getting thin & hair fall starts. I have used many oils, house remedies, tonics & shampoo...
Is there any dr. who can do chat consultation regarding skin amd hair care
Mera beta 16 saal k h bchpan m usy ADHD k masla tha or ab usy mobile addiction h khta h mjhy dopamain khilao .m Kuch nhi kr skta .mjhy Kuch smjh nhi aati m nakaam ho jau ga.tition nhi jaata rota h apny apko mrta h thora bht or khta...
Mera gallbladder remove ho chuka he or boht c weight loss items se muje acidity or gas k issues hote hen lekin weight stuck tha pehle ab brh rha he kindly muje btain k me kese isko thek kru cravings boht ziada hen c sections ko 2 ye...
My hair loss spans from my crown area all the way to my front hairline. The crown area is affected the most, while my sides are completely okay. I am currently taking Oral Minoxidil 2.5 mg and using Piligrow hair spray. I recently s...
Accurate reports. Trusted labs. Across Pakistan.
Expert specialists. Trusted clinics. Real patient reviews.
Available: 15/7 For Your Service
The doctor's assistant is here to help you
Call to book an appointment or for any queries
Available: 09:00 AM - 11:00 PM
We are here to help you :)
Feel free to call our helpline
Call Here:
We use necessary cookies to make our site work for you. By using our site, you acknowledge that you have understood our Cookie Policy I Agree