My wife have a baby of one year old and he is on breastfeed my wife is feeling so weak and pain In joints and can't take a good meal she is already taking daflon 500 mg Lexebron 5 mg vonocell 20 mg for piles and also taking milk and...
میری والدہ کو یہ مسلہ پچھلے دو ماہ سے کہ انکے پاوں کی سوجن کبھی کم ہو جاتی ہے کبھی دوبارہ ہو جاتی ہے شوگر نہیں ہے کولیسٹرول کی میڈیسن لیتی ہیں Rovista 5mg اور بلڈ پریشر کے لیے Norvasc 5mg لے رہی ہیں اور وٹامن ڈی کے لیے 15 دن بعد m...
**محترم ڈاکٹر صاحب، السلام علیکم!** **میری عمر 20 سال ہے۔ مجھے گزشتہ کچھ عرصے سے درج ذیل شدید علامات کا سامنا ہے، جس کی وجہ سے میں بہت پریشان ہوں:** 1. **جسمانی کمزوری اور علامات:** میرے پورے جسم میں ہر وقت درد اور شدید تھکن رہتی ہ...
Din ba din kamzori, nend ka na aana, wazan main kami, kam main dil na lagna, yadasht main kami hona, chezen bhool jana, pathoon aor jorhoon main dard hona, kon se doctor ko dikaoon, main ne kuch test bhi kateay hain
From last two days, i am feeling dizziness with headache
bus yahi masla hai bus yahi hota Hai
l have b 12 deficiency so what should l do to take it in normal level
Aoa and Mera Bhai hai jiski age 27 hai and ose aik year pehle feet par swelling ho Gai thi especially morning and oska urine test ,Rft test karwaya Jo ke normal aya and ab wo 7 months se abroad hai oske feet ki fingers ka zakahm aik...
میں مسلسل 10 سال سے انڈرال 10ملی گرام استعمال کر رہا ہوں کیا یہ لمبا عرصہ استعمال کرنی چاہیے اور کتنا عرصہ استعمال کر سکتے ہیں شکریہ
A.O.A Dr.saiba mari legs m khchaoo rhatta ha jus ke wajha sa mujha uthna ar biathnay ar koi movement karny m difficulty Hoti ha .koi treatment tajeeez Kar dain ta kg m theak ho jaon pl
no matter how much i sleep or eat i still feel tired like I've worked 14-15 hours and keep having pain in whole body at different places mostly in lower legs plus i also am struggling to lose my weight (current weight: 92kg) what sh...
Please check kar k bataye zakhm kharab to nai ho raha. 3 din phle hua tha bike pedal lga tha. watery discharge some times redness around wound. sometimes mild pain
My sister burn wd boiling water her husband cuts her burn blisters.now she is crying with pain.what medicine we give to her
mujhy boht zyada thkawt feel hoti ha hair fall boht zyada ha face colour yellow pale ha koi b dykhta ha kahta lrki bimar lghti ha but Kuch smjh nh a rha please help me mn ny apny complete test b krway hn liver k ilawa koi issue feel...
Cough bhout Hy 2 month se balgum be Hy Sath ultiyaa be ayti hai bhout medicine li thk ni ho rahi plz koi axhi se medicine bta den Raat ko khanci zeada Hoti hy
Severe Headache, heat emerge from ear,eyes,head and hands,leg pain
Meri Wife Ko Nazlay(Runny Nose) Ki Bemari Hai, 2 Din Theek Hoti Hai Tu Phir 1 Hafta Naak Behta Hai, Khansi Nhi Hoti Bus Naak Behta Hai. Your Valuable Suggestions And Prescription Plz..
lower back pain, 10 din hue hain pain ki tablet le Raha hn kch faraq nhi ho rha,
kaafi time se subha utho aise feel hota body mai jan ni hai joints mai drd hota hai or hath paon sun ho jatay hain or stomach mai drd m rehta or aise lgta hai dil kharab ho rha hai .kuch test krwaye thay kuch time pehle koe guide kr...