5/5 Average rating based on 14 reviews.
Wait Time
5 mins
Avg. Time to Patient
15 mins
I am satisfied with the doctor.
Video Consultation
I am satisfied with the doctor.
Video Consultation
I am satisfied with the doctor.
Mujhe kaafi arsay se dust allergy ka masla tha, jo din ba din serious hota ja raha tha. Kahi doctors se ilaaj karwaya magar kahin se aram nahi mila. Phir maine Dr. Abdul Hasaib se consult kiya — jo ek herbalist, homeopathic & hijama therapist hain. Unhon ne na sirf bohat tehqiq se mera check-up kiya, balkay mujhe samajhdari se treatment plan diya. Allah ka shukar hai, unke ilaaj se meri dust allergy mukammal taur par theek ho gayi. Ab main apni daily life without any allergy enjoy kar raha hoon. Dr. Hasaib bohat professional, tameezdaar aur compassionate doctor hain. Har patient ko waqat detay hain aur proper guide karte hain. Jo log allergies ya kisi bhi chronic issue se pareshaan hain, unhein mein dil se recommend karta hoon ke ek dafa Dr. Abdul Hasaib se zaroor consult karein.