Psychologist - ماہر نفسیات
MS Clinical Psychology, M.Sc Psychology
Consultant
8 Reviews5 Yrs Experience
I don't want to do anything. just need a long break from everything. I m not living my life just pushing it to continue my heartbeat. I have everything given by Allah Alhamdolillah but still my mood remains upset.
اسلام علیکم مجھے آپ سب سے ایک مشورہ درکار ہے جب بھی کوئی اچانک پریشانی اتی ہے جسے کسی قریبی کی وفات ہو گئی گھر میں کوئی بیمار ہو جائے تو مجھے ایک دم سے ٹینشن ہو جاتی ہے ایسے لگتا ہے کہ الٹیاں ا جائیں گی پیسنے آنے لگتے ہیں کوئی دوائی...
mujhe raat ko neend aati hai laikin mein so nahin paati phir 4-5 ghanty baad kahin so jaati hoon aur phir din ko neend aati hai im a mesical student if there is anything i could do.
Mujhy pochna tha k mery sath masla hai k na kisi sy bt krny ko dill karta hai na koi kam karny ko or thakawat rahti hai har wqt na nend ati hai or soo k bhi thaka thaka mehsos hota hai. Or jesy jesy sham hoti hai mujhy ghr main ghut...
Plz suggest any psychologist or speech language pathologist for my 2.5 years old son assessment?
I have had some psychological issues since my father passed away. I was so depressed till that time I got obsessed without any reason. For example, I'm dying soon out of control heart beat headache etc. I'm so worried that I'm alway...
Assalam alekum .main ne 3 week pehle saroxat cr12.5 twenty days use ker ke chor di thi kyon ke anxity ke koi symptoms nhi thi aur mujhe is madicine se allergy bhi ho rahi ab 4 days se chaker aa rahe hain .ek position main thori dei...
mujy zehni dbao he bout ziada dil orr demag jese jang kr re apas main plz help meeee mere husband bout ache hain bout ziada 12 saal ho gye shadi ko olad ni he WO name be ni lete k hoo but mujy tenson hoti bout ziada mera dill krta h...
meri problm yeh h k m agr kisi kam m masrof hota hon to achank meri kaano m awaz ae kisi k brtn rakhny ki ya shor sahraby ki to wo awaz mjhe achi nhe lagti m kaan pr hath marne lag jata hon or mjhe bht sahdeed kisam ka Ghussa ata h...