Nutritionist - ماہرغذائیت
BS.(Hons) Human Nutrition and Dietetics
Consultant
9 Reviews2 Yrs Experience
My name is walija saleem Mera 7 saal se weight nai brh raha 45 tha or 45 e ha bhook v kam lgti lakin daily AK AK roti khati hu weight nai brh raha or ab tango me dard the bht zyada to vitamin d ka test krwaya to 11.8 Aya severe defi...
Hi doc meri age 21 height 5,6 and weight 68 mai na weight loss krna mujhe harmonal imbalance mera weight km ni ho rha diet b ki but km ni ho tha mai 60 krna chahti mera face zyada healthy. Kindly guide me i am so depressed
I tried multiple times to lose weight but there was no weight loss seen . How can I solve the problem.
weight bht kam h 39 kg weight gain k lia appointment ly skty ha?
My name is Sayam Age 27 Weight 100kg Height 5.7inch Attached my tes Try to weight lose but weight is stuck My blood pressure 160-120 Always headache
My femail hon ... Height 5.2 hav.. weight 82 ..Mjy weight loss krrna ha .. 3 month ma 20 kg ..to konsa suplement best rahy ga
Mera weight bohath slow cutdown hota ha. Weight 128kg ha. Verecose Ka b pb ha. 2 c section ho chukay Han. Ek Overy or utrrus remove ha
Assalam-o-Alaikum, main 19 saal ka fast bowler hoon. Meri height 6'2" aur wazan 69kg hai. Kafi koshish ke bawajood wazan nahi barh raha. Meri daily cricket practice aur study ki routine hai. Kya aap mujhe muscle building aur weight...
November 2025 me mera C-section howa tha. Stitches ki waja se mera abdomen swell horha tha but phir slow slow mera pait bahir aata gya or abhi almost aisy horha hai jaisy 5 6 months ka baby ho belly me utna bharh gya hai.. kindly mj...
Assalam o Alaikum Mari Age 19 Hai Weight gain karna Hai Mai Heathly Hona Chahata Ho Mj Btye Mai Kia Kro Bht Kuch Kia Hai Khya B Hai But Still Wase Hi Smart Ho Ghar Wala khata khaya peya Lagta Nhi Ha or Mj Btye M Kasy Healthy Ho Face...
Mra weight 65 ha age 25 ha mai bht pryshan hn zyda kch khati b ni hn but weight asy ha pregnancy abi ni hui 6 month shadi ko huy yun feel hta ha pait pa zyda fat ha mai 10 kg weight loss krna chahti hn
I am 24 years old and I started gaining weight probably since 2020. Now my weight is 84 kg. I want to reduce it and I am also a married woman. I have been married for five months. I have also been on a diet a lot, but this is causin...
gained 30 kgs during and after giving birth to my 1st baby bariatric surgery or semaglutide what is more beneficial for me to loose these 30 KGS. I've tried a lot but exercise and diet shed 4 5 kgs and it returned back when ever I l...
I am 27 and my weight is just 39kg no figure like seems to be just 15,16 and my diet routine is too good I eat good and healthy foods anda pratha chicken meat rices fries and milk etc but still my weight is not increasing and I want...