Pediatrician - بچوں کے ماہر ڈاکٹر
MBBS, FCPS Paediatrtion
Senior Registrar
32 Reviews6 Yrs Experience
mere bete k left abdomen mn pain hai bht ziada jiski waja se fever b araha hai dr ko dikhaya to unhone gas problem kaha medicine di to thek b hogaya next aik din chor kr phir same woi issue hua left abdomen pain with fever.ab dawa d...
Meri beti 1.4 year ki hai.. October sy my isy floaid sachet Dy ri hn ..ye koi fruit ni khati bs ab water melon ya kheera khati ..in sachet sy is Ka stomach boht khrab ho jata soty time boht buri cough lgti k vomiting krny lg jati .....
Mera baby 1 month ki h .... Or rat 12 s subha 5 bjy tk roti h .. Dr ko dikhaya 2 different Dr ko unhon n colic drops ezigut or lacto drops diy enema b kia jis s motion b lgy huy h but koi aram n h .... Plz Kuch bta dain.... Kia baby...
assalam u alaikum.. Dr Meri 2.5 month ki beti h feed b bht km leti h or mouth b andr s white ho rha...or feed lety lety hi foran bht pressure Sy poop kr deti h but poop Khul kr nh ho pa rhi jitna zor lga rhi h or poop ka color gree...
Salam ,Mera beta 2 month ka honey Wala h usky stool m green mucus h usko Kia medicine do Mai abhi usko entogerminia or recada 10 mg start Kia h Kia ye SAHi h Dena?
Meri beti 3 months ki hony wali h wo soty huwe ankh or naak ragarti h buht zyada or bar bar jis say us ki nend kharab ho jati h phr wo Rony lgti h a sa Kiya krun k wo ankh or naak ragarna bnd kr day tan k wo sukoon say Soo sky
My son never drinks milk when I give him . He refuse to drink it either through feeder or glass. Tell me what I do ? Either I gave him simple milk or with sugar , milkshake or flavored he doesn't drink milk.
My dauther age 1 year is having a boil on his shoulder since 2 weeks. Got fever twice
Age 9 months have an issue of cuts on lower lips since 2 months Vaseline and other mostrizer applied but no response
High Fever at night, crying in sleep due to fever, irritating and less active like not smiling and laughing most often, was not doing proper stool from 2 days as tonight she did quite fine stool after clockwise massage on stomach an...
My 9-month-old fell from bed 2 days ago and developed a large round swelling on the head. An X-ray at the ER showed no fracture. I used a warm compress initially, and the swelling flattened and spread to a wider, flatter area. Now t...
my sister is having some kind of infection as told by doctor she's also like facing the problem of vomiting whenever she eats something other than fruits. CBC shows eisnophils 11 and MCH lower than normal. also having sour taste in...
Bachy ko allergy Hy ya astama ye ni pta lykin JB se paida hoa Hy osy kbhi kbhi saans Lene m problme hoti Hy sth khansi bhi ho jati hy.lykin hm ne abhi tk doctor se achy se checkup ni krwaya.osy Thandi khati chez khane se foran khans...
Mera beta 12 saal ka hai usay school me 4 din se sir me dard and chakkar atay hain Sath me bukhar hota hai or body me shoulder se le k foot tk current lagnay jesa dard hota hai Ghar aa k bilkul theek hota hai mujay lga drama kr rh...
Hello dr, meri beti ko nausea temperature rehta tha urine dr test karwayi to infection aya hai. Kya medicine leni chahiye jise woh poori tarha set hojaye.
Mera beta 18 months ka hogya hai ..solid food leta hai din mein ..chalta hai bhagta hai Lekin ko sahi sy sota nahi hai jaisy bachy ko sona chahiye thak k.. agar 1 bjy b soyega raat ko to 3-4 bjy uth jata hai Din mein aik nap laita...
Aoa, my baby is 1 year old and has a cold and cough. He is also not eating properly. Could you please guide me on what I should do?
Mera beta 8 month ka hai..bilkul theek hai..pechly 3,4 din Sy rat k waqt khansi shuro ho jati hai..or itni shadeeed hoti hai..k saans Lena mushqil Hota hai..bacha by-bas ho jata hai..jb k din me 1 bar b khansi nai ATI..lagatar khans...
Is deltacortil 5mg half morning and evening safe for 6 month baby because baby dirhea cant stop after taking every medicn but no result??