Nutritionist - ماہرغذائیت
BS (Hons.) Food & Nutrition
Consultant
261 Reviews3 Yrs Experience
Mera gallbladder remove ho chuka he or boht c weight loss items se muje acidity or gas k issues hote hen lekin weight stuck tha pehle ab brh rha he kindly muje btain k me kese isko thek kru cravings boht ziada hen c sections ko 2 ye...
Posted 1 day ago
Sir mera pet nikal.gaya he bhut mere or koie jisam ki charbi nhi bhar rhii bss pet pe charbi he bhut
Posted 1 week ago
I want to gain weight for that i need a personalized diet plan and medicines
Posted 1 week ago
Kitne dinon se main dekh rahi hun mera vajan badhta ja raha hai aur Kam Nahin ho raha 90kg vajan ho Gaya hai Mera aur Kam Nahin ho raha exercise dieting work SEBI Kam Nahin ho raha kya vajah hai please bataen Maine kuchh tablets ord...
Posted 1 week ago
Assalam alikum mera Wight 42 kg h meri age 25 h Mera aik 5 saal ka beta h homons wagra sb set h m chahti mera waight brhy plz recommend supplemnt m mri czn ki shadi h next month
Posted 1 week ago
I’m 22, male, 66 kg, and regularly train at the gym. I’m doing well with my workouts, but sometimes I feel unusually exhausted during training. I also have anxiety, so I’d like to make sure everything is okay before starting supplem...
Posted 1 week ago
Need ti weight loss. Currently weight is near 100 kg and height is 5 Foot 11 Inch
Posted 2 weeks ago
Mera weight mein boht try kr rha hoon gain krne ka but gain nhi ho rha hai. Pait bahir nikal rha hai lekin baazu aur taangein patli hain mein muscle gain bhi krna chahta but ho nhi rha. Kamzori rehti hai aur face b dull rehta hai
Posted 2 weeks ago
میں اپنا وزن کم کرنا چاہتا ہوں
Posted 3 weeks ago
Is it okay for females to consume black coffee for weight loss?
Posted 3 weeks ago
I'm a 30 year old female, unmarried. I follow a proper diet, avoid sugary substances, and do a bit of exercise. Yet my weight just keep on increasing especially The shoulder part has become wider and there's belly pouch too. I got...
Posted 3 weeks ago
Meri uric acid report mein level 8.1 aya hai. Mujhe samajh nahi aa raha ke agar meat avoid karna hai to uske alternative mein main kya khaun taake meri protein aur nutritional needs bhi complete hoti rahen. Agar aap meherbani karke...
Posted 3 weeks ago
Meri uric acid report mein level 8.1 aya hai. Mujhe samajh nahi aa raha ke agar meat avoid karna hai to uske alternative mein main kya khaun taake meri protein aur nutritional needs bhi complete hoti rahen. Agar aap meherbani karke...
Posted 3 weeks ago
السلام وعلیکم، امید ہے آپ سب خیریت سے ہونگے۔ میرا نام عبدالوہاب اور عمر 36 سال ہے غیر شادی شدہ ہوں۔ میرا 17 سال پہلے اپنڈیکس اور چھوٹی آنت کا آپریشن ہوا تھا آپ تصویر میں دیکھ سکتے ہیں۔ میں نے 2015 سے 2019 تک مکہ میں جاب کی وہاں میرا...
Posted 3 weeks ago
Mai 25 saal ki hu mera weight gain nhe ho raha abhi bhe bachi lgti hu Suggest me a good doctor jin sa mai concern kr saku about my health issue
My name is walija saleem Mera 7 saal se weight nai brh raha 45 tha or 45 e ha bhook v kam lgti lakin daily AK AK roti khati hu weight nai brh raha or ab tango me dard the bht zyada to vitamin d ka test krwaya to 11.8 Aya severe defi...
Hi doc meri age 21 height 5,6 and weight 68 mai na weight loss krna mujhe harmonal imbalance mera weight km ni ho rha diet b ki but km ni ho tha mai 60 krna chahti mera face zyada healthy. Kindly guide me i am so depressed
Assalam-o-Alaikum Doctor, Meri age 25 saal hai aur meri height 5'7" hai. Meri body bachpan se hi skinny rahi hai. Pehle mera weight takreeban 49 kg tha, lekin ab 45 kg reh gaya hai, jis ki wajah se main kaafi pareshan hoon. Mujhe...
Assalamualaikum I am 23year Old My Height is 5'4 My weight is 43kg I want to gain Weight Me khaaty bohat hu Likin Mujhy lagta hi NAHI Kya yeh 2no supplements use kar sakty hooo?
My 11 month baby is feeding. May I loss weight during this journey