Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking for Self, Female, 50 years old, Lahore
Salam meri age 50 he aur 1 saal se periods disturb huwey hain pehly par peechley 2 mahino se 2/3 din k liye bleeding rukti he Phir periods shoro ho jatey hain ab weakness ,fatigue pain in lower part Aur kidney me bhi dard ho raha smelly fluid sa bhi ab aksar ata