Book Video Consultation

Book Video Consultation

Stay Home

No Waiting in lines

Audio/Video Call

PMC Verified Doctors

Talk to Gynecologist on Premenopause

person-avatar

Asking for Self, Female, 50 years old, Lahore

Salam meri age 50 he aur 1 saal se periods disturb huwey hain pehly par peechley 2 mahino se 2/3 din k liye bleeding rukti he Phir periods shoro ho jatey hain ab weakness ,fatigue pain in lower part Aur kidney me bhi dard ho raha smelly fluid sa bhi ab aksar ata

Attach Photo here: