Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking for Self, Female, 17 years old, Rahim Yar Khan
Assalam o alikum! Dr.meri age 17 years h or mainy aik saal phly September m kidneys ka ultrasound krwaya tha tou dr.ny kchra btaya tha bs phir ab 3 months phly krwaya tha tou stones btay thy usk baad ab krwaya h tou hydrophrosis btaya h mujhy kidneys m back main or bladder m bohot pain hota h isliya m ultrasound krwati thi ab dr.ny urine test ka bola tha wo report bhi mainy attach ki h .Mujhy abhi bhi kidneys m bohot pain hota h mujh sy utha nhi jata urine mujhy jalan wala ata h morning m dark yellow colour or kbhi kbhi tou bs feel hota h lakin ata nhi h m citralka syrup use krti hun phir ja kr normal feel hota h .Mujhy smjh nhi ata k Dr .normal bol rhy hain lakin phir mujhy pain kyn hota h itna hota h k m uth nhi skti kindly mujhy kuch btain m bohot preshan hun is wjh sy
Can you also share the ultrasounds where stones were mentioned and when they showed hydronephrosis
Patient
Post Owner
Kya apka WhatsApp no.mil skta h dr.kyn k mujhy jldi treatment start krwana h mujhy bohot pain hota h or yhn pr answers bohot dair sy mil rha h kindly
You can mail me on wajahat.fareed@kidneycentre.com