Book Video Consultation

Book Video Consultation

Stay Home

No Waiting in lines

Audio/Video Call

PMC Verified Doctors

Talk to Endocrinologist on Hormones Imbalance

person-avatar

Asking For Wife, Female 25, mardn

hormones sy Jo demag Mai glands bnty hai kiya wo khatarnak hoty hai mtlb wo bi Cancer hi hota hai please mujy btye?

General Practitioner in Karachi - Dr. Ariba Nasreen

Dr. Ariba Nasreen - General Practitioner

| MBBS | (DOW University of Health Sciences Karachi ) | Certified Family Medicine | (Ziauddin University Karachi) | Karachi

review-stars

234 Positive Reviews

cancer ki waja se hormones imbalance hojata hai lakin zaroori nhi


0

0

Member

Post Owner


pregnancy ky ly Mai ny bhut sary medicine use kye hai mery shadi ko 10saal hogye hai mgr bachy ni hai or prolactin level Mera pihly 229 or phir bad Mai 125 thak hogya ta doctor my CT scan ka Kahan mgr mujy dar lag raha hai

4 years ago

General Practitioner in Karachi - Dr. Ariba Nasreen
Dr. Ariba Nasreen - General Practitioner

| MBBS | (DOW University of Health Sciences Karachi ) | Certified Family Medicine | (Ziauddin University Karachi) | Karachi | Book Appointment

review-stars 35 Positive Reviews

CT karwa len darne ki bat nhi

4 years ago

Member

Post Owner


okay

4 years ago

Pulmonologist / Lung Specialist in Burewala - Dr. Faran Ashraf

Dr. Faran Ashraf - Pulmonologist / Lung Specialist

| MBBS | Certificate (Management Covid ICU Patients) | | Burewala

review-stars

12 Positive Reviews

Need further history for proper evaluation and treatment. Book an appointment to get yourself properly diagnosed and treated.


0

0

Member

Post Owner


Mera prolactin level bhut high hota hai pihly 229 ta bad Mai medicine use karny ky bad 125 ta ahbi dubra test ni kye es waja sy mare pregnancy bi ni ho rahi kiya Mai CT scan kar lo mujy dar lag raha hai agr koi masla hogya tu please btye agr glands bn gye hai tu kiya ye bi Cancer hi hoge

4 years ago

Homeopath in Karachi - Homeopathic Dr. Shehroz Muhammad Khan

koi masla ni h...brain m gadod bne ya brain tumor ho koi tention ni....elaj ho jae ga be fikr re..... symptoms btae abi bta dunga k h kia brain m


0

0

Member

Post Owner


symptoms ye hai ky mujy gussa bhut ata hai chote se baat py ghento sochte ho tension lyte ho khar baat ke or pregnancy bi ni ho rahi or weakness bi kafi feel hote hai

4 years ago

Homeopath in Karachi - Homeopathic Dr. Shehroz Muhammad Khan

sb masla hal ho jae ga be fikr re.....mgr pragnancy ka thora lamba ho jae ga...to ise thora pending m rakhna pare ga...

4 years ago

Member

Post Owner


shadi ko already 10 saal hogye hai

4 years ago

Member

Post Owner


or Jo Mai ny symptoms btye hai kiya glands ho sakta hai?

4 years ago

Homeopath in Karachi - Homeopathic Dr. Shehroz Muhammad Khan

apko srf pragnancy ki wja se tention hori h...ap IVF kra le ya homeopathy kra le dono bht ache result dete h...IVF 1 technology h...pragnancy ki

4 years ago

Homeopath in Karachi - Homeopathic Dr. Shehroz Muhammad Khan

brain m koi issue ni h...bss apko tention h...homeopathy medicine use kre brain ki ho skta h...pragnancy b bhetr ho jae us se

4 years ago

Homeopath in Karachi - Homeopathic Dr. Shehroz Muhammad Khan

wrna ap mjhse consult kre...sai rae dedunga or medicine b bta dunga kuch

4 years ago

Member

Post Owner


prolactin level pihly 229 ta medicine use karny ky bad phir 125 tha ab pata ni ky level hoge

4 years ago

Member

Post Owner


homeopathy mai kitna time lagy ga thek hony Mai

4 years ago

Member

Post Owner


reports send karni hoge app ko ky ni mujy details btye ky kiya kiya karna hoga

4 years ago

Homeopath in Karachi - Homeopathic Dr. Shehroz Muhammad Khan

pragnancy m time lag jata h...1 month ya us se zada...q k wo naturaly pragnant kre ga...ivf usi wkt ho jae ga....

4 years ago

Homeopath in Karachi - Homeopathic Dr. Shehroz Muhammad Khan

ap start kre....q k homeopathy symptoms pr kam krti h bimari pe ni...pragnancy ni hori is ki dawai ni hoti....pragnancy q ni hori uski dawai hoti h...k kon sa organ sai work ni kr ra....

4 years ago

Member

Post Owner


IVF Mai kharcha kitna ayga os ke bi pore details bta Dy please

4 years ago

Member

Post Owner


phir app mujy medicine bta Dy

4 years ago

Homeopath in Karachi - Homeopathic Dr. Shehroz Muhammad Khan

deke ivf expansive h...50% acha h....mgr koi garanty ni h...

4 years ago

Homeopath in Karachi - Homeopathic Dr. Shehroz Muhammad Khan

abi to clinic m hu...ap appointment lele...phr m detail le kr apko medicine bta dunga....10 sal koshish kri h ab homeopathic ko chance de

4 years ago

Member

Post Owner


Han ye mujy doctor ny btya ta ky IUI Mai 25% or IVF Mai 50% chances hai

4 years ago

Member

Post Owner


Mai mrdn sy ho

4 years ago

Homeopath in Karachi - Homeopathic Dr. Shehroz Muhammad Khan

mardan se h ap....waha homeopathy store h?

4 years ago

Member

Post Owner


Han zaror hongy

4 years ago

Homeopath in Karachi - Homeopathic Dr. Shehroz Muhammad Khan

bsss apko link dera hu...apka dil kre to appointment lele ..150 rupe h bsss...wrna kisi b ache homeopath ko dika de...wo b elaj kr dega

4 years ago

Member

Post Owner


okay and thanks

4 years ago

Attach Photo here: