Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking For Wife, Female 25, mardn
hormones sy Jo demag Mai glands bnty hai kiya wo khatarnak hoty hai mtlb wo bi Cancer hi hota hai please mujy btye?
cancer ki waja se hormones imbalance hojata hai lakin zaroori nhi
Need further history for proper evaluation and treatment. Book an appointment to get yourself properly diagnosed and treated.
Patient
Post Owner
Mera prolactin level bhut high hota hai pihly 229 ta bad Mai medicine use karny ky bad 125 ta ahbi dubra test ni kye es waja sy mare pregnancy bi ni ho rahi kiya Mai CT scan kar lo mujy dar lag raha hai agr koi masla hogya tu please btye agr glands bn gye hai tu kiya ye bi Cancer hi hoge
4 years ago
koi masla ni h...brain m gadod bne ya brain tumor ho koi tention ni....elaj ho jae ga be fikr re..... symptoms btae abi bta dunga k h kia brain m
Patient
Post Owner
symptoms ye hai ky mujy gussa bhut ata hai chote se baat py ghento sochte ho tension lyte ho khar baat ke or pregnancy bi ni ho rahi or weakness bi kafi feel hote hai
4 years ago
DHMS | Karachi | Book Appointment
sb masla hal ho jae ga be fikr re.....mgr pragnancy ka thora lamba ho jae ga...to ise thora pending m rakhna pare ga...
4 years ago
DHMS | Karachi | Book Appointment
apko srf pragnancy ki wja se tention hori h...ap IVF kra le ya homeopathy kra le dono bht ache result dete h...IVF 1 technology h...pragnancy ki
4 years ago
DHMS | Karachi | Book Appointment
brain m koi issue ni h...bss apko tention h...homeopathy medicine use kre brain ki ho skta h...pragnancy b bhetr ho jae us se
4 years ago
DHMS | Karachi | Book Appointment
wrna ap mjhse consult kre...sai rae dedunga or medicine b bta dunga kuch
4 years ago
Patient
Post Owner
prolactin level pihly 229 ta medicine use karny ky bad phir 125 tha ab pata ni ky level hoge
4 years ago
Patient
Post Owner
reports send karni hoge app ko ky ni mujy details btye ky kiya kiya karna hoga
4 years ago
DHMS | Karachi | Book Appointment
pragnancy m time lag jata h...1 month ya us se zada...q k wo naturaly pragnant kre ga...ivf usi wkt ho jae ga....
4 years ago
DHMS | Karachi | Book Appointment
ap start kre....q k homeopathy symptoms pr kam krti h bimari pe ni...pragnancy ni hori is ki dawai ni hoti....pragnancy q ni hori uski dawai hoti h...k kon sa organ sai work ni kr ra....
4 years ago
Patient
Post Owner
IVF Mai kharcha kitna ayga os ke bi pore details bta Dy please
4 years ago
DHMS | Karachi | Book Appointment
deke ivf expansive h...50% acha h....mgr koi garanty ni h...
4 years ago
DHMS | Karachi | Book Appointment
abi to clinic m hu...ap appointment lele...phr m detail le kr apko medicine bta dunga....10 sal koshish kri h ab homeopathic ko chance de
4 years ago
Patient
Post Owner
Han ye mujy doctor ny btya ta ky IUI Mai 25% or IVF Mai 50% chances hai
4 years ago
DHMS | Karachi | Book Appointment
mardan se h ap....waha homeopathy store h?
4 years ago
DHMS | Karachi | Book Appointment
bsss apko link dera hu...apka dil kre to appointment lele ..150 rupe h bsss...wrna kisi b ache homeopath ko dika de...wo b elaj kr dega
4 years ago
DHMS | Karachi | Book Appointment
https://www.marham.pk/online-consultation/homeopath/karachi/dr-shehroz-muhammad-khan-21542
4 years ago
DHMS | Karachi | Book Appointment
https://www.marham.pk/online-consultation/homeopath/karachi/dr-shehroz-muhammad-khan-21542
4 years ago
Patient
Post Owner
pregnancy ky ly Mai ny bhut sary medicine use kye hai mery shadi ko 10saal hogye hai mgr bachy ni hai or prolactin level Mera pihly 229 or phir bad Mai 125 thak hogya ta doctor my CT scan ka Kahan mgr mujy dar lag raha hai
4 years ago
| MBBS | (DOW University of Health Sciences Karachi ) | Certified Family Medicine | (Ziauddin University Karachi) | Karachi | Book Appointment
CT karwa len darne ki bat nhi
4 years ago
Patient
Post Owner
okay
4 years ago