Book Video Consultation

Book Video Consultation

Stay Home

No Waiting in lines

Audio/Video Call

PMC Verified Doctors

Talk to Endocrinologist on Period Issue

person-avatar

Asking For Self, Female 26, Shikarpur

Assalam-O-Alaikum Mujhe 3 4 saal se period issues chal rahe hain, suru me doctors ko dikhaya, doctor ne dyane 35 ka course karaya 3 month us se chehre ke bal or acne theek ho gae par periods wese hi the, preiods shuru hone se pehle brown dischare rehta tha, or blood flow pehle 3 din hota tha phir brownish discharge rehta tha, in sab ke bad phir dyane 35 lene se mere periods or kharab ho gae hain, dyane 35 khatam hone ke bad jo periods ae the wo 14 15 din chale jisme shur me blood flow tha baki ke 9 10 din brownish ya yellowish discharge raha. ab ramadan se mujhe phir wohi masal hai doctor se consult ke bad surbexZ li thi 1 month us ke bad time par ae or khatam ho gae phir wohi 12 13 din chal rahe hain. Yahan ke Doctor ke kehne par mene ultrasound or Hormonal tests karwaen hai please meri help kar den me boht pareshan hu.

General Physician in Multan - Dr. Muhammad Mudasir Saleem

weight? ultrasound/test kraya?if yes share reports? med li koi?


0

0

Member

Post Owner


54.55 kg weight hai height 5.2

1 year ago

Member

Post Owner


ultrasound karaya hai abhi yahan post nahi ho pa rahe reports.

1 year ago

General Physician in Multan - Dr. Muhammad Mudasir Saleem

what sapp krden

1 year ago

General Physician in Multan - Dr. Muhammad Mudasir Saleem

okay?

1 year ago

Member

Post Owner


sorry whatsapp nahi hai mere pas.

1 year ago

General Physician in Multan - Dr. Muhammad Mudasir Saleem

then online consult kr k wahan share krden

1 year ago

Member of Marham-Forum

Aoa !
your weight ? and any medicine you are using ?


0

0

Attach Photo here: