Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking For Self, Female 26, Shikarpur
Assalam-O-Alaikum Mujhe 3 4 saal se period issues chal rahe hain, suru me doctors ko dikhaya, doctor ne dyane 35 ka course karaya 3 month us se chehre ke bal or acne theek ho gae par periods wese hi the, preiods shuru hone se pehle brown dischare rehta tha, or blood flow pehle 3 din hota tha phir brownish discharge rehta tha, in sab ke bad phir dyane 35 lene se mere periods or kharab ho gae hain, dyane 35 khatam hone ke bad jo periods ae the wo 14 15 din chale jisme shur me blood flow tha baki ke 9 10 din brownish ya yellowish discharge raha. ab ramadan se mujhe phir wohi masal hai doctor se consult ke bad surbexZ li thi 1 month us ke bad time par ae or khatam ho gae phir wohi 12 13 din chal rahe hain. Yahan ke Doctor ke kehne par mene ultrasound or Hormonal tests karwaen hai please meri help kar den me boht pareshan hu.
weight? ultrasound/test kraya?if yes share reports? med li koi?
Patient
Post Owner
54.55 kg weight hai height 5.2
1 year ago
Patient
Post Owner
ultrasound karaya hai abhi yahan post nahi ho pa rahe reports.
1 year ago
MBBS | Multan | Book Appointment
what sapp krden
1 year ago
MBBS | Multan | Book Appointment
okay?
1 year ago
Patient
Post Owner
sorry whatsapp nahi hai mere pas.
1 year ago
MBBS | Multan | Book Appointment
then online consult kr k wahan share krden
1 year ago