Book Video Consultation

Book Video Consultation

Stay Home

No Waiting in lines

Audio/Video Call

PMC Verified Doctors

Talk to Endocrinologist on Thyroid Scan

person-avatar

Asking for Mother, Female, 52 years old, Bufferzone karachi

Aslam alaikum mere mother ko thyroid hai doctor na unko thyroid scan ka kaha ajj hum gaya Kiran hospital thyroid scan karwa na lekin wahan ka doctor na kaha ka scan sa 3 week phela thyroxine band Karne Parh te hai jb ka phela bhe mere mother na scan karwaya tha to tb aese Kuch nhi kaha tha buss direct scan karde ya tha to kindly ko mujhe batein ka thyroxine waqie band krne Parh te hai scan sa phela

Endocrinologist in Lahore - Asst. Prof. Dr. Uneeba Syed

Asst. Prof. Dr. Uneeba Syed - Endocrinologist

MBBS, FCPS (Medicine), FCPS (Endocrinology) | Lahore

review-stars

149 Positive Reviews

jo patient hypothyroid ho aur thyroxine le rha ho .us ko scan ki zroorat nai hti na hi thyroxine bnd krni hti hai


0

0

General Physician in Multan - Dr. Muhammad Mudasir Saleem

walaikumAsalam sir unhen hypothyroidism he ya hyperthyroidism?


0

0

Attach Photo here: