Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking for Mother, Female, 52 years old, Bufferzone karachi
Aslam alaikum mere mother ko thyroid hai doctor na unko thyroid scan ka kaha ajj hum gaya Kiran hospital thyroid scan karwa na lekin wahan ka doctor na kaha ka scan sa 3 week phela thyroxine band Karne Parh te hai jb ka phela bhe mere mother na scan karwaya tha to tb aese Kuch nhi kaha tha buss direct scan karde ya tha to kindly ko mujhe batein ka thyroxine waqie band krne Parh te hai scan sa phela
jo patient hypothyroid ho aur thyroxine le rha ho .us ko scan ki zroorat nai hti na hi thyroxine bnd krni hti hai
walaikumAsalam sir unhen hypothyroidism he ya hyperthyroidism?
149 Positive Reviews