Book Video Consultation

Book Video Consultation

Stay Home

No Waiting in lines

Audio/Video Call

PMC Verified Doctors

Talk to Gastroenterologist on Having Gut Issues For A Long Time

person-avatar

Asking for Self, Female, 23 years old, Chak 272 RB Siman Nag

Assalam o alaikum mujhy stool khul k ata 2 saal se iss problem ka shikar hn ese lgta hai jaise stool blocked hai na to constipation hai means k 2,3 din bad bhi stool aye to sakht nhi hota bs ata thora sa hai starting main stool bilkul foam ki tarah halka tha phir sath mujhy periods issue bhi tha to maine seeds cycling shuru kr di 6 months k bad stool regulate hona start ho gya tha but poray toor py pait saaf nhi hota tha jb mera periods issue hal hogya maine seeds chor dye phir se stool ana bnd hogya aur 2,3 din bad thora sa and lg gya jb kabhi main biscuits wagaira kha leti hn stool zyada blocked feel hota hai aur stool main light sa mucus bhi feel hota hai abhi tak diagnose nhi hosaka k kya issue hai kya ye bawaseer hai ?plz iss bare main meri rahnumayi farmayen

Homeopath in Karachi - Homeopathic Dr. Psychologist Basit Chawla

Homeopathic Dr. Psychologist Basit Chawla - Homeopath

DHMS, Clinical psychologist | Karachi

review-stars

117 Positive Reviews

Aap ka masla homeopathic medicine se bilkul theek ho skta ha, fikr na krain, kindly online appointment la lain


0

0

Attach Photo here: