Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking For Self, Female 37, lahore
mayr gala kharab Hai to aj may dr K pas Gai usne gala check Kia or Kaha ap K galaxy K pechay Jo hadi Nazar ati ha wo normal Nahi ha or Mayne kbhi Kisi ko aise Nahi daikha dr ka khiyal ha K yai cartilage Hai ab yai Kia hota ha muje Nahi pata Nahi Bataya bas muje pareshan kr dia K yai aise kyu Hai kindly Bata day may Apne galay Ki pic attached Ki Hai sath
AoA ma'am
ap ye btayen gala khrab zyada rehta apka?
med li apne?
ghabrane ki bat nhi he
zyada issue nhi he
for detailed guidance u can contact me
Patient
Post Owner
je gala to jldi kharab Jo jata ha or aksar rahta Hai ...yai Kis Waja se hai?
2 years ago
MBBS | Multan | Book Appointment
ma'am it needs detailed history and detailed consultation, you can contact me for that
2 years ago
MBBS | Multan | Book Appointment
??
2 years ago
ye medicine se bilkul saheh ho jaye ga treatment available ha
ye kb se ha or koi test ?
Patient
Post Owner
7 sal pahle mayre awaz bilkul halki ho Gai the tb thyroid test karwaya Tha minor Sa Tha pr uski koi med Nahi Khai Kabhi
ab agr ap kahay koi test karwana ha to me krwa laiti hoo
yai Kia ha koi masla ha ya just normal Cheez ha?
2 years ago
Patient
Post Owner
Shaid Bachpan se he ha kyu K me hamesha samjhti the mayre khuraak wali nali Nazar ati ha muje yAi AJ 1st time dr nay btyaa K ye normal Nahi ha
2 years ago
DHMS (RHMP), Pharm D (Rph) | Tando Adam | Book Appointment
apko pain wagera ha kia ?
or Ap X -Ray krwa Len neck ka or Online Consult book krwa Len
2 years ago
Aoa !
your weight ? and any medicine you are using ?
Patient
Post Owner
75 kg or koi med use Nahi kr rahi just gala kharab ho ya mostly pain killer bht kahti hoo legs me pain Ki Waja se
2 years ago
For proper Diagnosis and treatment Click View Profile
or can book online consultation.
Folow Insta : dr_oncall_98
2 years ago
479 Positive Reviews