Book Video Consultation

Book Video Consultation

Stay Home

No Waiting in lines

Audio/Video Call

PMC Verified Doctors

Talk to Endocrinologist on Throat Problem

person-avatar

Asking For Self, Female 37, lahore

mayr gala kharab Hai to aj may dr K pas Gai usne gala check Kia or Kaha ap K galaxy K pechay Jo hadi Nazar ati ha wo normal Nahi ha or Mayne kbhi Kisi ko aise Nahi daikha dr ka khiyal ha K yai cartilage Hai ab yai Kia hota ha muje Nahi pata Nahi Bataya bas muje pareshan kr dia K yai aise kyu Hai kindly Bata day may Apne galay Ki pic attached Ki Hai sath

Member of Marham-Forum

clinic visit Karen


0

0

General Physician in Multan - Dr. Muhammad Mudasir Saleem

AoA ma'am
ap ye btayen gala khrab zyada rehta apka?
med li apne?
ghabrane ki bat nhi he
zyada issue nhi he
for detailed guidance u can contact me


0

0

Member

Post Owner


je gala to jldi kharab Jo jata ha or aksar rahta Hai ...yai Kis Waja se hai?

2 years ago

General Physician in Multan - Dr. Muhammad Mudasir Saleem

ma'am it needs detailed history and detailed consultation, you can contact me for that

2 years ago

General Physician in Multan - Dr. Muhammad Mudasir Saleem

??

2 years ago

Homeopath in Tando Adam - Dr. Muhammad Usama

Dr. Muhammad Usama - Homeopath

DHMS (RHMP), Pharm D (Rph) | Tando Adam

review-stars

8 Positive Reviews

ye medicine se bilkul saheh ho jaye ga treatment available ha
ye kb se ha or koi test ?


1

0

Member

Post Owner


7 sal pahle mayre awaz bilkul halki ho Gai the tb thyroid test karwaya Tha minor Sa Tha pr uski koi med Nahi Khai Kabhi
ab agr ap kahay koi test karwana ha to me krwa laiti hoo
yai Kia ha koi masla ha ya just normal Cheez ha?

2 years ago

Member

Post Owner


Shaid Bachpan se he ha kyu K me hamesha samjhti the mayre khuraak wali nali Nazar ati ha muje yAi AJ 1st time dr nay btyaa K ye normal Nahi ha

2 years ago

Homeopath in Tando Adam - Dr. Muhammad Usama
Dr. Muhammad Usama - Homeopath

DHMS (RHMP), Pharm D (Rph) | Tando Adam | Book Appointment

review-stars 3 Positive Reviews

apko pain wagera ha kia ?
or Ap X -Ray krwa Len neck ka or Online Consult book krwa Len

2 years ago

Member of Marham-Forum

Aoa !
your weight ? and any medicine you are using ?


0

0

Member

Post Owner


75 kg or koi med use Nahi kr rahi just gala kharab ho ya mostly pain killer bht kahti hoo legs me pain Ki Waja se

2 years ago

Member

For proper Diagnosis and treatment Click View Profile
or can book online consultation.
Folow Insta : dr_oncall_98

2 years ago

Member

Post Owner


ok thank you

2 years ago

Attach Photo here: