mujy 5years sy flu rhta h anti- allergic tblt laita hun to 2din thek rhta tha ab khaansi start hogie h 5,6 din sy or saans lainy main b bht problm hoti h jiski wja sy khansi zyada ana start ho jati h or blgm b bht ata h khansi k sath. so,plz tell me what can i do???


MBBS, DLO, FCPS | Lahore

review-img 5 Positive Reviews

U should consult Pulmobologist and ENT Doctor

Dr. Ashar Alamgir

Consult ENT specialist

2 years ago


Post Owner

ok sir... Thnx

2 years ago

Card image cap

One-to-One Chat with Doctor

Don't like going to a Hospital?

Consult Online
Book Appointment
View All Categories (A-Z)