Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking For Self, Female 24, Karachi
52 days phely pair mura tha pichy ki trf jiski wajha sy piar tak zameen pr nahi rahka jaraha tha doctor sy consult kra to pata chala front ankle tissues damage hoe thy or muscle twist hoky tear hogya thy doctor ny kaha tha sahi treatment na milny ki wjha sy internal jo damage hogaya or wo pak gaya or andr puss ban gai jiski wajha sy 18 days plaster bandha, wo khulny k bad bhi zor dy k pair par chla nahi ja raha tha phr again x ray krwaya doctor ny bola sab sahi hai ap chlain 14 days hogae is bat ko still is pair par thora bhi zyada zor dalta hai to front ankle par pain utha hai jo achy khasy time tak rehta jiski wajha sy chla nahi ja raha ab bhi
I want to advise you investigations
29 Positive Reviews