Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking For Self, Female, 24 Years old, faisalabad
Mera bp low hai or kal se 100/58 se upper nahi ja rha kya krun doctor ne drip recommend ki hai lagwao ya with diet better Karun?
I am a General Physician / Doctor. If you have any health concerns, I encourage you to seek my professional advice.
https://www.marham.pk/online-consultation/general-physician/islamabad/dr-malik-muhammad-saqib-awan-33126
Aik drip lagwa Lein aur ORS ka istemal zyada karien
Agar problem solve na ho to online consult kar sakte hain
1 year ago
consult for opinion.
first of all
check kesy kea hy? manual? or digital
normal conditions me bp km nh hota esy
might be a simple mistake
Patient
Post Owner
Me doctor ke pass gai thi check krwany toh uhny check kiya or yeh btya or kaha ke low hai so abi me dar gai hn ke yeh kam hai ya masla hai
1 year ago
recheck hona chahye with proper technique
110/70 b ho to its normal
if you are posting it online
means you are okay
1 year ago
If you need online consultation for this, you can consult me online
lagwa Len no issue
AP even ORS bhe lay Len u will feel fine
1 year ago
hota Hy but if ap ko koi symptoms nhn weakness nhn chakra nhn to dun worry good diet hydration improve it dun worry
1 year ago
Patient
Post Owner
Toh mje kya kisi gynaecologist ko dekhna chahye es masly me q k mje yeh hota ke periods any ke kuch din phly mje koi na koi problem hota hai
1 year ago
agar periods thek atay hen to AP Apne diet thek rakhen agar periods ka issue Hy to dakhyen
1 year ago
je bulke lagawalin
hydrate hojaingh
no issue
asa kuch nh
1 year ago
I can help and guide you properly
12 Positive Reviews