Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking For Self, Male 23, sheikhpura
ma grocery store par subha 5 sy Raat 11 bajhy tak bathta ho phely koi exercise b kar leta tha ap time nai milta body weak Rehti h weight 75 tiredness susti Rehti ha koi b Kam kro thak jata ho koi achi sy medicine for weakness mujhy allergy b h montelukast 1 night ko use karta ho legs tired Rehti h
Kos chez ki allergy ha
montelukast kisne prescribe ki ha?
detail history is required for proper management
Book Appointment
aoa sir kbse he ye issue? koi test kraya? koi med li?
MBBS | Multan | Book Appointment
you can contact me online, , inshAllah with med you'll be fine
1 year ago
MBBS | Multan | Book Appointment
g ap contact kren, main btaun ga us se tiredness thwk hjayegu
1 year ago
MBBS | Multan | Book Appointment
okay?
1 year ago
Try vitamin D calcium supplements. otherwise consult
MBBS , FCPS General Medicine* | Sahiwal | Book Appointment
Qalsan D one daily
1 year ago
Patient
Post Owner
qalsan d one daily kis time use Karni h before food after food use Karni h
1 year ago
MBBS , FCPS General Medicine* | Sahiwal | Book Appointment
after food. also start exercising
1 year ago
Patient
Post Owner
doctor sab qalsan d subha + sham use Karni h ya only subha
1 year ago
MBBS , FCPS General Medicine* | Sahiwal | Book Appointment
Indrop D aik injection harr 2 hafte baad aik piyein. total 6
tab qalsan d aik goli rozana khane k baad lgtar
sath walk start krein
1 year ago
appointment book kr ly
guide krdi hoon
Syp. Lysovit (1 spoon 30 mins before meal)
ORS sachet in 1 litre of water
Also, get your blood pressure checked.
Why are you taking montelukast? is there any breathing problem?
Patient
Post Owner
I'm using montelukast for post nasal drip from 2 year Septoplast b karwai but koi farq nai parha ige serum 850
1 year ago
tiredness k liye aap b complex le saktey hain, agar exercise k time nahi milraha to bethey bethey hi feet aur arms ki exercise kar saktey hain is se weakness kum hogi aur mood per bhi acha asar parey ga.
tab multifactor once daily for men for one month
Patient
Post Owner
multifactor nutrifactor ki tablet p 50+ likha Meri age 23 h koi side effects nai hoga
1 year ago
I can help and guide you properly
sir dietary routine Kiya ha aap ki?
Patient
Post Owner
subha simply roti with salan dupher ko kabi fruit or night ko b roti simple koi multivitamin ya koi guidelines body tiredness anxiety Rehti h
1 year ago
Patient
Post Owner
allergy post nasal drip h
1 year ago
MBBS | Muzaffar Garh | Book Appointment
Kitny time sa ha apko yh issue?
1 year ago
Patient
Post Owner
2 year sy
1 year ago
MBBS | Muzaffar Garh | Book Appointment
Apne Ent sa consultation ki ha?
1 year ago
Patient
Post Owner
g almost 10 ya15 ent ko dihya ha one ent sy septoplast b kar wai lekhin koi faida nai ha all medicine kestine .regix fext .desloratadine . nasal spray hivate MMS etc but koi relief nai ige level 850
1 year ago
Patient
Post Owner
koi ent Bolta h dobara operation karwao koi Bolta h esophagus h but recover nai howa ige level reduce nai ho rha
1 year ago
MBBS | Muzaffar Garh | Book Appointment
Consider the opinion of ENT.
it may help you
1 year ago