Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking For Self, Female 23, Lahore
Aoa ma 7 months pehly chair se gir gye thi mere knees zameen py lgy thy kafi months doctors k tests aur ajeeb ajeeb predictions ki base py medicine khany k bd ek doctor ny kaha h mera muscle damage lgta h unhy to MRI ka kaha unho ny meri MRI report normal h lekin doctor ny kaha h k mere muscles weak hain doctor ny word patha bola tha k ye damage h abi bachat h medi start kren then pysio krwaen gy abi k liye unho ny kaha k abi operate ki zarorat ni h please muje suggest kren k y medi se thk ho jae ga ya operate krwana pry ga 3 weeks medicine khany k bd ab keh rhy hain k mere mohray kamzor hain is bt py muje yaqeen nai h aur muje koi khaas improvement feel nai hui h please suggest me k ma kia krn ya kisi best orthopedic surgeon ko mention kr den
check up ki zaroorat hai
Book online appointment by calling this number
https://www.marham.pk/online-consultation/orthopedic-surgeon/karachi/dr-saoud-javed-27288
You can come and see us at Liberty Spine and Sports clinic. InshaAllah will help diagnose and treat. Just fyi I am not a surgeon. Hope you feel well better.
kindly book aappoint ment with x-ray spine L/S view Ap Lateral
ahnd Standing x-ray AP view both knees
ye to koi ziyada bari bat nai Hy ap buhat jldi theek ho Jain gi inshallah Kuch hi dino me detail history chahiye kindly book appointment with me
if you are in pindi see me with the MRI
visit opd with reports
9 Positive Reviews