Psychologist - ماہر نفسیات
M.Sc Psychology
Assistant Professor
105 Reviews4 Yrs Experience
Anxiety GAD trauma intrusive thoughts
Posted 1 day ago
I stay in 4-5yr relationship now its been ended ....but mn apni hi feelings sa bhag ri hu Mujhse reality accept ni hu rhi ... Then now recently i get involved with someone else halan k sb thk h but if something is not happening the...
Posted 1 day ago
Yar meti jis sy shadi hony wali Hy wo JB 14 sal ki thi to Kisi larky KO Pasand krti thi bat krti thi dekhti ye SB 6 maheny chala pher khatm ho Gaya larki ab muje sy shadi krna chati Hy Apni glti Mani Hy lekn wo 6 maheny Ka seen Jo u...
Posted 1 day ago
Mujhay one and half year se anxiety issue h mene 2 baar achay cardiologist ko bhi check karwaya h unhon ne kaha k aap ka heart bilkul healthy h pr past palpitations ka drr mere mind m baith gya h k agr m ani anxiety nhi lun gi toh m...
Posted 2 days ago
Assalamualaikum ...Meri age 20 Hy ..mujhy bht ziada anger issues Hy .mujhy jb gussa ata Hy ya MN frustrated Hoti ho to MN apny kareebi logo ko hurt kr jati ho ..mujhy us waqt nadaza hi nhi ho rha hots MN Kya kr rhi ho ya Kya bol rhi...
Posted 4 days ago
Due to ongoing family issues and toxicity in my relationship, my mental health has been significantly affected. I would like to discuss these concerns and seek support
Posted 1 week ago
I’m going through an extremely difficult phase in my marriage, and it is affecting me emotionally more than I can manage on my own. I’m experiencing intense anxiety, overthinking, jealousy, possessiveness, fear of losing my partner,...
Posted 2 weeks ago
Overthinking and baiskoone
Posted 3 weeks ago
Mera beta autistic hai.. wese hee burnout ka masla rehta h..mgr Allah himmat derha h Alhumdulillah Lekin Meri waldah mje br br mentally hit krhi Hain JB k mje lgta h k Mai hee ghlt Hun. Unse bat krne k bad Mai hafton disturb rehti H...
Posted 3 weeks ago
I'm 28 years old & motor of 2 boys. 1 is 4 & 2nd is 2 years old. I'm not taking any supplements. I'm having stress & overthinking issues. What supplements should I take
Posted 4 weeks ago
My partner is narcassist. How can I live with her? Is thery any way ???
Posted 4 weeks ago
ہاتھوں پیروں میں شدید درد ہے زیادہ کام ہوتا ہے گھر میں ٹینشن ہے کافی سالوں سے جوائنٹ کی وجہ سے ہر وقت برداشت صبر کرنا پڑتا ہے ظلم سہنا مسلسل تو ٹینشن ڈپریشن شدید قسم کا ہے کمر میں درد رہتا ہے زیادہ بھاری کام نہیں کرسکتی تھکن ہوجاتی...
Assalam o alaikum ! mujhe mere parents ki waja se buht stress feel hota hai mje meri mother mai narcissist traits nazar aye hain mgr mai accept nhi kr parhi or hrwqt guilt rehta hai k mai hee ghalat hun .hrwqt behes hoti hai or huma...
I am famous as a sarrial person in my inlaws. I live in a joint family. I got married three years ago. I have a 2 year old baby . Everyone loves her. But try to overshadow me. Baby is attached with her phupo n dada dadi. . They love...
Mujhy jaws me neck me tightness hoti hai stress zyada leti huu 4 bchy hain mere aur bchon k shor aur ronay k baad mazeed stress HOTA hai sar pe bojh hota hai bht har delivery k baad aesa Huwa tha aur jab stress Kam HOTA hai to ye s...
Har Waqt gus Ata h Kisi Se Bolny Tk Ka Dill Karta Agr koi Khud Se Pyar Se b Boly to Dill karta he mu Tor Don Khud Se Bezari Hoti he har waqt
Hi , i feel vomit during intercourse , as i feel panic and depressed during sex Is it due to anxiety and panic or there is somother reason behind it ? Plz guide
I find difficulty when I m telling something to people specifically a large number of people. Sometimes bilkul blank ho hating hu bat krty hoey or dil b teiz teiz chalta ha.. Ma job krti hu Kai dfa stage pe bolney ka kaha jata ha to...
I am 26 years old and am an accountant. I always wanted to have something meaningful career but was forced by parents to pursue the career with good income. Now I am having severe depression due to my inner voice. I feel depression...
Mia har bat pa naraz hota ho CHOTI CHOTI bato Pai ghosa ata hea har bat Dil pa leata ho