السر کے مریضوں کے لیے ضروری احتیاطی تدابیر

Chronic Conditions
ulcer
Reading Time: 3 minutes

آج کل ہر گھر میں ہی معدے کے مسائل کا شکار افراد موجود ہیں۔ کوئی گیس اور بد ہضمی سے بے چین ہے اور کوئی معدے کی جلن سے بے آرام۔ السر معدے اور آنتوں کی اندونی جھلی میں بن جانے والے ذخموں کو کہا جاتا ہے۔ یہ ایک تکلیف دہ صورتحال ہے جس مین مبتلا افراد سینے کی جلن، درد اور کئی ایسی دیگر علامات کی شکایت کرتے نظر آتے ہیں۔ السر کی بڑی وجوہات میں
ذہنی دبائو اور تیز مرچ مسالہ جات کا زیادہ استعمال شامل ہیں۔
السر کے بارے میں تفصیلی معلومات
اگر آپ کو خالی پیٹ رہنے پر سینے میں جلن محسوس ہوتی ہے، منہ میں چھالے اور معدے میں تیزابیت کی شکایات ہیں تو معالج سے رابطہ کیجیئے کیونکہ یہ السر کی علامات ہیں۔ السر کی سٹیج اور شدت کے مطابق اس کا علاج مختلف ہو سکتا ہے۔ علاج کے ساتھ ساتھ السر کے مریضوں کے لیے احتیاطی تدابیر کا اہتمام ازحد اہم ہے۔ السر کے مریضون کے لیے اہم احتیاطی تدابیر درج ذیل ہیں۔

:السر کے مریضوں کے لیے اہم احتیاطی تدابیر

کہا جاتا ہے کہ پرہیز علاج سے بہتر ہے۔ یقینا پرہیز اور احتیاط علاج کے ساتھ ساتھ آپ کو بیماری کی تکلیف سے بھی محفوظ رکھتی ہیں ۔ اگر آپ کے ولدین میں سے کوئی السر کا شکار ہے، آپ ذیادہ ذہنی دبائو والے کاموں میں مشغول رہتے ہیں یا بہت زیادہ بازاری کھانوں کا استعمال کرتے ہیں تو آپ کو السر کا خطرہ زیادہ ہے۔ یہ جاننا اہم ہے کہ وہ کونسی عادات ہیں جن کو اپنانے سے ہم السر سے محفوظ رہ سکتے ہیں۔
چائے اور کیفین ملے دیگر مشروبات کے استعمال میں اعتدال ضروی ہے۔
بازاری اور غیر صحت مندانہ کھانوں سے پرہیز کریں۔
سادہ غذٓا جس میں پھل اور سبزیوں کی مناسب مقدار شامل ہو اس کا استعمال مفید ہے۔
بہت زیادہ مقدار میں کھانا کھانے سے پرہیز کریں۔ کھانا کھاتے ہوئے ہمیشہ کچھ بھوک باقی ہونے پر ہاتھ کھینچ لیں۔
اسپغول کی بوسی صحت بخش بھی ہے اور قبض کو بھی دور رکھتی ہے۔ اس کو دودھ، دہی کے ساتھ استعمال کرنا فائدہ مند ہے۔
سرخ مرچ کا استعمال ن کتیں۔
کھانے میں زیتون کا تیل استعمال کریں۔
شہد کو اپنی غذا کا حصہ بنائیں۔
تلی ہوئی اور بیکری کی مصنوعات سے مکمل پرہیز ضروری ہے۔
السر سے متاثرہ افراد کو اس کی توجہ سینی چاہئیے اور اس کے علاج کا اہتمام کرنا چاہیئے۔ اسے نظر انداز کرنے کی صورت میں دائمی پیچیدگیاں سامنے آسکتی ہیں۔ ان میں آنتوں کی کمزوری، سر درد، میگرین، بواسیر، پٹھوں کی کمزوری اور نظر کی کمزوری جیسی مشکلات شامل ہیں۔

Few Most Popular Gastroenterologists:

Share This:

The following two tabs change content below.
Sehrish
She is pharmacist by profession and has worked with several health care setups.She began her career as health and lifestyle writer.She is adept in writing and editing informative articles for both consumer and scientific audiences,as well as patient education materials.