سردی کے موسم میں جلد کا رکھیں خاص خیال

Healthy Lifestyle
winter skincare
Reading Time: 3 minutes

سردیوں میں جلد کا خاص خیال رکھنا بہت ضروری ہے کیونکہ اس موسم کے ذیادہ اثرات جلد پر ہی ہوتے ہیں۔ خشکی کی وجہ سے جلد پر خارش ہونے کا بھی امکان ہوتا ہے۔ ایسی صورت میں اس موسم میں جلد کا خیال رکھنا ضروری ہے۔ اگر آپ کو جلد یا بالوں کے لئے کراچی کے بہترین سکن سپیشلسٹ یا پاکستان بھر میں کسی بھی ڈاکٹر سے اپائنٹمنٹ بُک کروانے کے لئے مرہم ویب سائٹ وزٹ کریں۔
اس کے علاوہ سرد موسم میں جلد کا خاس خیال رکھنے کے لئے درج ذیل تدابیر پر عمل کریں۔

گرم پانی سے گریز۔

شدید گرم پانی سے نہانے سے گریز کریں۔ کوشش کریں کے نیم گرم پانی کا استعمال کریں۔ اس کے علاوہ ہاتھ اور پاؤ ں کو دیر تک گرم پانی میں نا رکھیں ۔ اس سے جسم کی نمی خشک ہو کر جلد کو مزید خشک کر دیتی ہے ۔ پانی ذیادہ سے ذیادہ پیءں تا کہ جسم میں پانی کی کمی نا ہو۔

لوشن کا استعمال۔

کوشش کریں کہ دن میں دو سے تین بار لوشن کا استعمال کریں۔ چونکہ سردی کے موسم میں خشکی عام مسئلہ ہے اس لئے جلد کو نم رکھ کر ہی اس کی حفاظت کی جا سکتی ہے۔ خواتین اپنے بیگ میں لوشن رکھیں تا کہ جلد کو خشکی سے بچا سکیں۔ اس کے علاوہ شہد ایک قدرتی لوشن کے طور پر کام کر کے جلد کو تواناء رکھتا ہے۔

زیتون کا تیل۔

اگر آپ کی جلد بے حد خشک ہے تو زیتون کا تیل استعمال کریں۔ یہ تیل نا صرف کھانے میں بلکہ جلد اور بالوں کے لئے بھی مفید ہے۔ زیتون بے شمار بیماریوں کا علاج بھی ہے۔ دن میں ایک بار اس کا استعمال آپ کی جلد کو تروتازہ رکھ سکتا ہے۔

winter skincare

لیموں اور شہد۔

اگر آپ کی جلد روکھی ہونے کے علاوہ بے رنگ ورونق ہوتی جا رہی ہے تو لیموں اور شہد ہر موسم کے لئے یکجا مفید ہیں۔ لیموں جلد کو گورا کرنے میں مدد کرتا ہے اور شہد جلد کی نرمی کو بر قرار کرتا ہے۔ یہ دونوں اجزاء گرمی اور سردی دونوں موسم میں استعمال کئے جا سکتے ہیں۔

پانی کا استعمال۔

سرد موسم میں ہم پانی کا استعمال بھول ہی جاتے ہیں۔ دن میں آٹھ گلاس پانی پینا بے حد ضروری ہے۔ پانی کی کمی بے شمار بیماریوں کی جڑ ہے جن میں سردیوں کا بخار بھی شامل ہے۔ صبح اٹھ کے نہار منہ پانی پینا بہت مفید ہے۔

دہی اور کیلا۔

خشک جلد کے لئے یہ ایک بہتریں ماسک ہے۔ سردیوں میں اس ماسک کا استعمال ہفتے ہیں ایک بار کرنا مفید ثابت ہو گا۔ اس سے جلد کی خشکی میں کمی اور جلد کی رونق برقرار رہے گی۔

winter skincare

اس کے علاوہ اگر آپ کو جلد یا بالوں کے لئے اسلام آباد کے بہترین سکن سپیشلسٹ یا پاکستان بھر میں کسی بھی ڈاکٹر سے اپائنٹمنٹ بُک کروانے کے لئے مرہم ویب سائٹ وزٹ کریں۔

Few Most Popular Dermatologist:

Share This:

The following two tabs change content below.
Avatar
I am a passionate content writer and media person. My work experience includes freelancing and advertising. I have also worked on bilingual content and campaigns.