(What the eyes say about your health) آنکھیں آپ کی صحت کے بارے میں کیا کہتی ہیں؟

Healthy Lifestyle
What the eyes say about your health
Reading Time: 3 minutes

آنکھوں کو من کی کھڑکیاں کہا جاتا ہے یعنی آنکھیں دل کا حال کہتی ہیں۔دل کا حال کہنے کے ساتھ ساتھ آنکھیں آپ کی صحت کا حال بتانے میں بھی مہارت رکھتی ہیں۔

دھندلا دکھائی دینا

یہ ذیابیطس کی علامت ہو سکتا ہے جس کا مطلب ہے آپ کے خون میں شکر کی سطح بڑھ چکی ہے۔ اگر بر وقت اقدامات سے اس پر قابو نہ پایا جائے تو آنکھوں میں موجود باریک رگوں سے خون رسنے لگتا ہے (ڈائیبیٹک ریٹینو پیتھی)۔ اس باعث آپ کو دھندلا دکھائی دینے اور رات کے وقت دیکھنے میں مشکلات کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

Fading

آنکھوں کا باہر نکلنا

گریوز ڈیزیز ،جس میں تھائی رائیڈ گلینڈ اضافی مقدار میں ہارمون بنانے لگتا ہے ، آنکھوں کے باہر نکلنے کا باعث بن سکتی ہے۔اس کے علاوہ ہاتھوں کی کپکپاہٹ،اچانک وزن میں کمی اور اسہال بھی اس بیماری کی علامات ہیں۔

Eye out

آنکھوں کی پتلیوں کا ڈھلک جانا

یہ مائیستھینیا گریویس کی علامت ہو سکتا ہے ،جو کہ مدافعتی نطام کی خرابی کی وجہ سے پٹھوں کو کمزور کر دینے والی ایک بیماری ہے۔یہ بیماری چہرے،آنکھوں اور گردن کے پٹھوں کو متاثر کرتی ہے اور مریض کے لیے چبانا،نگلنا اور بولنا مشکل ہو جاتا ہے۔

 Eyebrows go loose

قرنیے کے گرد ہالہ بننا

اس صورتحال کو کارنیل ارکس کہا جاتا ہے جس میں آنکھ کے قرنیے کے گرد چربی کا ایک دودھیا سفید ہالہ بن جاتا ہے۔اگر آپ عمر رسیدہ ہیں تو یہ علامت کچھ خاص معنی نہیں رکھتی لیکن اگر آپ کی عمر چالیس سال سے کم ہے اور آپ اس علا مت کا شکار ہیں تو یہ خطرناک حد تک بڑھے کولیسٹرول کی نشانی ہے۔

Creating a Hall

آنکھوں کی پیلاہٹ

جلد اور آنکھوں کی پیلاہٹ یرقان کی علامات ہیں۔اس کا مطلب ہے کہ آپ کا جگر سوزش یا کسی خرابی کی وجہ سے بلیو ربن کی اضافی مقدار بنا رپا ہے۔غلط غذائی عادات،کینسر،شراب نوشی اور تعدیے جگر کو نقصان پہنچانے کا باعث بن سکتے ہیں۔

Eye yellow

(شب کوری (نائٹ بلائینڈنس

کم روشنی میں بصارت کم ہو جانا نظر کی کمزوری یا موتیا کی علامت ہو سکتی ہے لیکن رات کے وقت دکھائی نہ دینا وٹامن اے کی کمی کو ظاہر کرتا ہے۔ اس کا علاج وٹامن اے کے ضمیموں اور خوراک میں اضافی وٹامن اے لینے سے ممکن ہے۔

(Nightclub (Knight billions

نظر کا اچانک دھندلا جانا

اچانک نظر نہ آنا یا نظر کا دھندلا جانا اس بات کی علامت ہے کہ آپ کے دماغ یا آنکھوں کو خون کی ترسیل رواں نہیں ہے۔ فوری طبی توجہ نہ صرف گزشتہ نقصان کا ازالہ ہو سکتا ہے بلکہ یہ آپ کو آئندہ ہونے والے کسی بڑے مسئلے سے بھی بچا سکتا ہے۔

 Smashing the eyes suddenly

اگر آپ ان میں سے کسی بھی علامت سے متاثر ہیں تو اپنے معالج سے فی الفور رابطہ آپ کے حق میں ہے۔ آنکھوں کی کہی گئی اب باتوں کو نظر انداز کرنا دانشمندی نہیں۔

Few Most Popular Eye Surgeons:

Dr. Waseem Iqbal

Dr. Farukh Jameel - Eye Specialist

Dr. Farukh Jameel

Dr. Aurangzeb Shaikh

Dr. Aurangzeb Shaikh

Share This:

The following two tabs change content below.
Sehrish
She is pharmacist by profession and has worked with several health care setups.She began her career as health and lifestyle writer.She is adept in writing and editing informative articles for both consumer and scientific audiences,as well as patient education materials.

Comments are closed.