صحت مند رہنے کے کچھ ایسے طریقے جن پر ایک روپیہ بھی خرچ نہیں ہوتا ہے

Reading Time: 3 minutes

صحت مند رہنے کے بارے میں کچھ لوگوں کا یہ ماننا ہے کہ اس کے لیۓ امیر ہونا ضروری ہے۔ تاکہ انسان ڈاکٹر کے مشورے کے مطابق مہنگی طرز زندگی سے خود کو صحت مند رکھ سکے۔ لیکن حقیقت یہ ہے کہ صحت مند رہنے کے لیۓ تو کچھ خرچ کرنے کی ضرورت نہیں ہوتی۔ البتہ بیمار ہونے کے بعد پیسہ خرچ کرنا پڑتا ہے۔ جو کہ دواؤں اور ڈاکٹر کی فیسوں کی صورت میں ہوتا ہے ۔

صحت مند طرز زندگی کیا ہے؟

صحت مند طرز زندگی وہ ہے جو آپ کی صحت اور تندرستی کو برقرار رکھنے اور بہتر بنانے میں معاون ہے۔ صحت مند طرز زندگی گزارنے کے لئے آپ بہت ساری چیزیں کرسکتے ہیں ۔ جیسے صحت مند کھانا ، جسمانی طور پر متحرک رہنا ، صحت مند وزن کو برقرار رکھنا۔ تاہم ، ایک صحتمند طرز زندگی صرف صحت مند کھانے اور ورزش کے بارے میں نہیں ہے ۔بلکہ یہ آپ کی جسمانی ، ذہنی ، جذباتی ، اور روحانی تندرستی کے بارے میں اور آپ کی حفاظت کے بارے میں ہے۔ اور ، اس کا مطلب ہے کہ اندر سے آپ دیکھ بھال کریں۔

صحت مند زندگی کیسے گذاریں؟

صحت مند

اگرچہ صحت مند طرز زندگی گزارنے کے بہت عام سے طریقے ہیں ۔ دراصل ان کو کرنا ہر ایک کے لئے آسان نظر آتا ہے ۔ مثبت  طرز زندگی گزارنا بیماریوں سے بچاؤ ،تندرستی اور لمبی عمر کا ایک اہم جزو ہے۔اپنی غذا ، جسمانی سرگرمی اور تناؤ کی سطح کو ذہن میں رکھنے سے،  اپنی زندگی کے سبھی پہلوؤں کو مؤثر طریقے سے توازن فراہم کرسکتے ہیں۔ اچھی طرز زندگی گزارنے کے مندرجہ ذیل طریقے ہیں؛

زیادہ پانی کا استعمال

ہم میں سے بیشترلوگ زیادہ پانی نہیں پیتے۔ پانی ہمارے جسم کے کام کرنے کے لئے ضروری ہے۔ کیا آپ جانتےہیں ؟ جسم کے افعال کو انجام دینے فضلہ کو دور کرنے میں پانی کی ضرورت ہوتی ہے ۔ ہمارے جسم کے گرد غذائی اجزاء اور آکسیجن لے جانے کے لئے پانی کی ضرورت ہے۔ چونکہ ہم ہر روز پیشاب ، آنتوں کی حرکت ، پسینہ اور سانس کے ذریعہ پانی کھو دیتے ہیں۔ ہمیں اپنے پانی کی مقدار کوپورا رکھنا چاہیے۔ لہذا  ہمیں دن میں آٹھ سے دس گلاس پانی پینا چاہیے۔جس سے ہمارا جسم ہائیڈریٹ رہتا ہے

اس حوالے سے مذید معلومات کے لیۓ یہاں کلک کریں 

بھرپورنیند لینا

نیند کی کمی کی وجہ سے موٹاپا ، ذیابیطس ، اور یہاں تک کہ دل کی بیماری بھی شامل ہیں۔ نیند کی مسلسل کمی آپ کے مدافعتی نظام کو متاثر کرتی ہے ۔ آپ کو نزلہ زکام اور فلو سے بچانے کے لئے کم تر اہل بناتی ہے۔ لہذا اچھی رات کی نیند حاصل کرنا ضروری ہے۔۔

ورزش آپ کو رات کو بہتر نیند لینے میں بھی مدد دے سکتی ہے۔ کم سے کم 10 منٹ کی ورزش ، جیسے چلنا یا سائیکل چلانا ، رات کے وقت نیند کے معیار میں تیزی سے بہتری لاسکتی ہے۔ لیکن براہ کرم سونے کے وقت سخت ورزش سے بچیں۔

صحت مند

باقاعدگی سے ورزش کریں

اگر آپ ورزش کرسکتے ہیں تو ہفتے میں صرف چند بار نہیں ، بلکہ ہر دن ورزش کریں۔ورزش صحت مند زندگی کی نشانی ہے ۔ روزانہ ورزش کرنے سے آپ کی صحت بہت سے طریقوں سے بہتر ہوسکتی ہے۔ جس سے آپ کی زندگی کا دورانیہ بڑھنے ، بیماریوں کا خطرہ کم کرنے ، ہڈیوں کی کثافت بڑھنے اور وزن کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

ایک آسان کام جو آپ کر سکتے ہیں۔ وہ یہ ہے آپ لفٹ لینے کی بجائے سیڑھیاں چڑھ سکتے ہیں۔  ایسی مشقیں چن سکتے ہیں جو آپ گھر میں یا باہر آسانی سے کر سکتے ہوں۔ جس سے آپ لطف اٹھائیں۔ جب آپ اپنے لئے منتخب کردہ جسمانی سرگرمیوں سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ تو  زیادہ تر امکان ہے کہ آپ ان سے لطف اٹھائیں گے۔ اور قدرتی طور پر انہیں کرنا چاہتے ہیں۔

پھلوں اور سبزیوں کا استعمال

پھلوں میں بہت سارے وٹامنز اور معدنیات ہوتے ہیں۔ آپ کو وٹامنز اور معدنیات اپنی روز مرہ کی غذا کے ذریعہ کھا لینا چاہئے۔ تربوز ، خوبانی ، انگور ، کیوی ، امرود ، پپیتا اور اسٹرابیری۔اس کے علاوہ سبزیوں کااستعمال زیادہ کریں۔ سبز پتوں والی سبزیاں صحت کے لئے بہت اچھی ہیں

اپنی صحت اچھی رکھنے کے اور بھی طریقے ہیں۔ آپ گھر بیٹھےباآسانی سےمرہم ویب سائٹ کے ذریعے ماہرِغذائیت سے رابطہ کر سکتے ہیں۔

The following two tabs change content below.

Leave a Comment